  • 31. Data: 2002-07-23 19:11:37
    Temat: Re: Gdzie kartę kredytową.
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Piotr J. Ochwal <d...@o...net> wrote:

    > Zablokowali dwa tygodnie temu, chyba w piątek. I nawet już się nie da
    > z tego numeru połączyc z CitiSłoniem bez podania numeru złotej karty.
    > (CirrusGold, MaestroGold lub VisaGold).

    Osz skur..... :(((((
    --
    ___________ (R)

  • 32. Data: 2002-07-23 19:18:13
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Piotr J. Ochwal <d...@o...net> wrote:
    > Zablokowali dwa tygodnie temu, chyba w piątek. I nawet już się nie da
    > z tego numeru połączyc z CitiSłoniem bez podania numeru złotej karty.
    > (CirrusGold, MaestroGold lub VisaGold).

    Najlepszy numer - bez identyfikacji nie da się nawet ZASTRZEC karty. Oj,
    coś mi się wydaje, że CitiGoldzi zaczną dymić....

    --
    ___________ (R)

  • 33. Data: 2002-07-23 19:19:25
    Temat: Re: Gdzie kartę kredytową. - piętnuję CITI
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    hosi wrote:
    > Jaaasne.
    > Jak wyjaśnisz takie podejście do klienta?

    A spytał się o powód odmowy? Citi zawsze mówi, dlaczego.
    --
    pjo

  • 34. Data: 2002-07-23 20:50:26
    Od: "hosi" <h...@u...ten.napis.hot.pl>

    Użytkownik "Piotr J. Ochwal" <d...@o...net> napisał:

    > Citi zawsze mówi, dlaczego.

    To naprawdę bardzo ciekawe co mówisz.
    Mianowocie mój znajomy również spełniał
    wszelkie wymogi aby otrzymać EC/MC citka,
    posiada chyba jedną ze "pewniejszych" posad
    (jest żołnierzem zawodowym), mimo to odmówiono
    mu wydania karty. Zapytał się wprost dlaczego?
    Oczywiście odpowiedź brzmiała "bez uzasadnienia"
    wyjątkowo nieuprzejmym tonem.

    Jeszcze jako ciekawostkę dodam, że podczas gdy
    oficjalny wymóg min. to 2500zł brutto, to akurat
    dla żołnierzy zawodowych ten próg jest podniesiony
    (oczywiście nie wiadomo czym to jest podyktowane
    oraz o ile jest ten próg podniesiony).
    Kiedy się zapytał o powód tego dziwnego postępowania,
    odmówiono odpowiedzi.

    BTW określenie "Shitibank" nie pochodzi ode mnie,
    co z pewnością świadczy o rzeszy ludzi bardzo zadowolonych
    z ich usług ;-)

    hosi
    GG# 520751

  • 35. Data: 2002-07-23 21:01:30
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    hosi wrote:
    > (jest żołnierzem zawodowym), mimo to odmówiono
    > mu wydania karty. Zapytał się wprost dlaczego?
    > Oczywiście odpowiedź brzmiała "bez uzasadnienia"
    > wyjątkowo nieuprzejmym tonem.

    Rozumiem, że nie wystąpił na piśmie? Ja wystąpiłem i Citi uprzejmie
    odpisało, dlaczego.

> [...]
    > dla żołnierzy zawodowych ten próg jest podniesiony
    > (oczywiście nie wiadomo czym to jest podyktowane

    ryzyko zawodowe

    > BTW określenie "Shitibank" nie pochodzi ode mnie,
    > co z pewnością świadczy o rzeszy ludzi bardzo zadowolonych
    > z ich usług ;-)

    Ja tam jestem zadowolony. Szczególnie od czasu uprawomocnienia się
    "wiecznej promocji" CitiOnline.
    --
    pjo

  • 36. Data: 2002-07-24 06:19:55
    Od: "Stefan" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr J. Ochwal" <d...@o...net> napisał w wiadomości

    > A spytał się o powód odmowy? Citi zawsze mówi, dlaczego.

    Spytałem i dostałem odpowiedź, że nie wiedzą, a jak chce się dowiedzieć
    dlaczego to proszę pismo faksem do W-wy. Infolinka jak i ajentka, z którą
    wypełniałem wniosek twierdzą, że wszystkie wymagania są spełnione, kredytów
    żadnych nie mam, nikomu nie poręczałem i mam tylko jedną inną kartę
    kredytową.

  • 37. Data: 2002-07-24 07:20:30
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Stefan wrote:
> [...]
    > wypełniałem wniosek twierdzą, że wszystkie wymagania są spełnione, kredytów
    > żadnych nie mam, nikomu nie poręczałem i mam tylko jedną inną kartę

    No to pewnie dlatego... Niestety, Citek nie jest w "tym temacie"
    zbytnio oryginalny.
    --
    pjo

  • 38. Data: 2002-07-24 07:28:34
    Od: "Stefan" <s...@i...pl>

    > No to pewnie dlatego... Niestety, Citek nie jest w "tym temacie"
    > zbytnio oryginalny.
    Ja właśnie poto składam wniosek by zrezygnować z tej karty (Partner w
    Pekao)!

  • 39. Data: 2002-07-24 07:30:57
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Piotr J. Ochwal <d...@o...net> wrote:

    > A spytał się o powód odmowy? Citi zawsze mówi, dlaczego.

    Pjo, Ty naprawdę jakiś stuff wąchasz....

    --
    ___________ (R)

  • 40. Data: 2002-07-24 08:37:54
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "hosi"
    > BTW określenie "Shitibank" nie pochodzi ode mnie,
    > co z pewnością świadczy o rzeszy ludzi bardzo zadowolonych
    > z ich usług ;-)

    masz racje - a niedowiarkow odsylaj na http://www.shitibank.com/
    tam jest taki klub masochistow, ktorzy zamiast zmienic bank na inny probuja
    zmienic cos w tym banku ;-)))))))
    *** blad ***