    From: "hosi" <h...@u...ten.napis.hot.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gdzie kartę kredytową. - piętnuję CITI
    Date: Tue, 23 Jul 2002 22:50:26 +0200

    Użytkownik "Piotr J. Ochwal" <d...@o...net> napisał:

    > Citi zawsze mówi, dlaczego.

    To naprawdę bardzo ciekawe co mówisz.
    Mianowocie mój znajomy również spełniał
    wszelkie wymogi aby otrzymać EC/MC citka,
    posiada chyba jedną ze "pewniejszych" posad
    (jest żołnierzem zawodowym), mimo to odmówiono
    mu wydania karty. Zapytał się wprost dlaczego?
    Oczywiście odpowiedź brzmiała "bez uzasadnienia"
    wyjątkowo nieuprzejmym tonem.

    Jeszcze jako ciekawostkę dodam, że podczas gdy
    oficjalny wymóg min. to 2500zł brutto, to akurat
    dla żołnierzy zawodowych ten próg jest podniesiony
    (oczywiście nie wiadomo czym to jest podyktowane
    oraz o ile jest ten próg podniesiony).
    Kiedy się zapytał o powód tego dziwnego postępowania,
    odmówiono odpowiedzi.

    BTW określenie "Shitibank" nie pochodzi ode mnie,
    co z pewnością świadczy o rzeszy ludzi bardzo zadowolonych
    z ich usług ;-)

    hosi
    GG# 520751