  • 1. Data: 2002-09-16 11:20:24
    Temat: GE Capital Bank-Kredyt Hipoteczny...
    Od: SunWoj <s...@w...pl>

    Witam.
    Moja kuzynka chce wziac kredyt w GE CApital Banku - Hipoteczny
    - na splacenie kredytu Alicja w PKO BP :( i reszta sumki w gotowce-pol
    na pol :)
    Mam zapytania.
    - Czy to dobry bank?
    - CZego sie ustrzec, o co pytac przy podpisywaniu umowy?
    - CZy nie mial ktos z was problemow z tym bankiem?
    - CZy nie oszukuja... :-))))) ?
    Prosze o wszelkie uwagi nt. powyzszego banQ :)

    Dzieki za wszelkie sugestie.
    Wojtek i jego kuzynka Aneta :)

  • 2. Data: 2002-09-16 12:27:05
    Temat: Re: GE Capital Bank-Kredyt Hipoteczny...
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    >- CZy nie mial ktos z was problemow z tym bankiem?

    Ja mialem i nadal mam. Ale szczegolow nie podam, bo ostatnio dostalem
    do domu pismo w ktorym groza mi sadem. Za to, ze podalem moje klopoty
    do wiadomosci publicznej.

    >- CZy nie oszukuja... :-))))) ?

    Nie, ale nie dopowiadaja wielu rzeczy, a potem mozna tylko przeklinac.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 3. Data: 2002-09-16 12:40:02
    Od: "OMS Diver" <o...@p...onet.pl>

    > Ja mialem i nadal mam. Ale szczegolow nie podam, bo ostatnio dostalem
    > do domu pismo w ktorym groza mi sadem. Za to, ze podalem moje klopoty
    > do wiadomosci publicznej.
    A niby jakie zarzuty Ci postawili?

    --
    OMS Diver
    SNAFU

  • 4. Data: 2002-09-16 12:41:36
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    >A niby jakie zarzuty Ci postawili?

    Ze naruszylem ich "dobre imie".

    --
    Krzysiek, Krakow, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 5. Data: 2002-09-16 12:57:50
    Od: "Michal Maslowski" <m...@m...pl>

    Uzytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisal w wiadomosci

    > Ze naruszylem ich "dobre imie".

    Sugeruje isc z tym do prasy. Jezeli opisujesz prawde, to nie masz sie czego
    bac, a moze jeszcze cos zwojujesz na swoja korzysc. Prasa uwielbia takie
    kwiatki.
    MM
    P.S. To Ty kiedys opisywales na pbb jak budowales dom za kredyt hipoteczny w
    GE?

  • 6. Data: 2002-09-16 13:00:24
    Od: "OMS Diver" <o...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisal w wiadomosci
    Cos takiego to najpierw trzeba udowodnic. Nie wiem wprawdzie co o nich
    pisales, ale jesli na potwierdzenie tego co pisales masz jakas
    korespondencje to generalnie moga Ci naskoczyc. Nie chce oczywiscie do
    niczego Cie namawiac, ale szkoda byloby zeby cenne uwagi obnazajace nie do
    konca uczciwe dzialanie GE nie mogly zostac wykorzystane przez innych - w
    koncu nikt nie chce tracic kasy dlatego, ze cos jest niedopowiedziane.

    OMS Diver

  • 7. Data: 2002-09-16 13:09:16
    Od: "OMS Diver" <o...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisal w wiadomosci

    > Ze naruszylem ich "dobre imie".
    I jeszcze jedno. Bardzo czesto tego typu firmy posuwaja sie do takich
    dzialan. Koszt niewielki, a prawdopodobienstow, ze oficjalne pismo grozace
    procesem zamknie petentowi usta bardzo wysokie. Gdyby prawnicy GE mieli
    rozpoczynac przeciwko swoim klientom (starym i obecnym) procesy o
    znieslawienie, to po pierwsze bardzo szybko starciliby zaufanie ze strony
    klientów, po drugie media by ich rozszarpaly a po trzecie ich prawnicy
    musieliby jezdzic z procesu na proces albo ustanawiac mase zastepst
    procesowych co troche kosztuje.

    OMS Diver

  • 8. Data: 2002-09-16 13:23:13
    Od: "OMS Diver" <o...@p...onet.pl>

    > Owszem, ale ja mam rodzine i napoczeta budowe. Jesli dojdzie do
    > procesu, to na pewno przegraja, ale tez strace, bo bede musial jezdzic
    > na procesy. A kazdy dzien urlopu bezplatnego to pare zlotych na minus.
    OK. Jasne. Tak jak mówilem nie namawiam. Mam nadzieje, ze im "dokopiesz"

    OMS Diver

  • 9. Data: 2002-09-16 14:10:42
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Uzytkownik "KrzysiekPP" napisal w wiadomosci ...

    > Ze naruszylem ich "dobre imie".

    Dobre imie GE Capital !! Dobre sobie!! Mialem do czynienia
    z ich kredytami ratalnymi - 12% prowizji (ukryte skrzętnie w umowie
    przed "nieodpowiedzialnym" klientem, 37% oprocentowanie
    kredytu w czasach gdy banki braly 1-2% prowizji i ok 20%
    oprocentowania. To przecie lichwa!!! Ciekawe jakich sztuczek
    użyją teraz (od 19.09) by ukryć te opłaty??

    BTW: a na liscie żale, ze marmurek pobral 1 zl za przelew.

  • 10. Data: 2002-09-16 14:27:40
    Od: "Dracor" <d...@p...onet.pl>

    "jo44" <j...@f...onet.pl> wrote in message

    > Uzytkownik "KrzysiekPP" napisal w wiadomosci ...

    > Dobre imie GE Capital !! Dobre sobie!! Mialem do czynienia

    Ja juz jestem skolowany ;-), to w koncu mowice o GE Capital Bank, czy
    o GE Bank Mieszkaniowy, bo jedni sa od mieszkan/domow tylko
    i wylacznie, a drudzy wlasnie zajmuja sie ratami itp.itd.

    Pozdrawiam Dracor.