    From: "OMS Diver" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: GE Capital Bank-Kredyt Hipoteczny...
    Date: Mon, 16 Sep 2002 15:00:24 +0200

    Uzytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisal w wiadomosci
    news:09kbouoes6k33c60b982bcsuncg89oqj3t@4ax.com...
> [...]
    Cos takiego to najpierw trzeba udowodnic. Nie wiem wprawdzie co o nich
    pisales, ale jesli na potwierdzenie tego co pisales masz jakas
    korespondencje to generalnie moga Ci naskoczyc. Nie chce oczywiscie do
    niczego Cie namawiac, ale szkoda byloby zeby cenne uwagi obnazajace nie do
    konca uczciwe dzialanie GE nie mogly zostac wykorzystane przez innych - w
    koncu nikt nie chce tracic kasy dlatego, ze cos jest niedopowiedziane.

    OMS Diver