  • Data: 2020-08-03 19:22:53
    Temat: Re: G-Pay a VISA (w Getinbanku)
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 3 sierpnia 2020 18:47:43 UTC+2 użytkownik witrak() napisał:
    > Czy ktoś coś wie na temat niemożności podpinania kart kredytowych VISA pod Google
    Pay?
    > W szczególności zaś kart wystawionych przez Getinbank?
    >
    > A jeśli już, to czy obiło się komuś o uszy, że nie można też podpinać niektorych
    kart Mastercard (być może tyko z Getinbanku)?

    https://support.google.com/pay/answer/7352136?visit_
    id=637320713851612271-2285272380&p=banklist&rd=1

    Generalnie każdy bank ma swoje zasady, niektóre dziwaczne.
    I nie jest tak, że nie można visy czy mc, ale bywa, że dany bank pozwala tylko visę
    (do niedawna ing - i to tylko debetowe), inny tylko mc (citi).
    A bywa jeszcze dziwniej - np. mille w g-pay ma karty tylkoz danego eurobanku, zaś
    "swoje" ma jedynie we własnej apce.
    Może być też tak uniwersalnie jak w santander, że można mieć i w g-pay i we własnej
    apce - i są pewne różnice w płaceniu.

    Zaś getout wg tej listy:
    "Karty debetowe i kredytowe, których numer zaczyna się od cyfr:
    516831
    557537
    536366
    520084
    516832
    522829"
    więc siłą rzeczy tylko MC - i to pewnie nie wszystkie.
    I nawet nie wszystkie z tych - mam debetówkę z idei/lion's z takim początkowym
    numerem, na karcie napis, że wydana przez getout (sic!) - i nie można dodać.