  • Data: 2020-08-03 18:47:41
    Temat: G-Pay a VISA (w Getinbanku)
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ktoś coś wie na temat niemożności podpinania kart kredytowych VISA pod Google
    Pay?
    W szczególności zaś kart wystawionych przez Getinbank?

    A jeśli już, to czy obiło się komuś o uszy, że nie można też podpinać niektorych kart
    Mastercard (być może tyko z Getinbanku)?

    Zdarzyło mi się odesłanie celem weryfikacji kredytówki VISA z G-Pay do banku (podali
    grzecznie telefon) a konsultant zaserwował mi powyższą informację, osłabiając mnie
    mocno...

    witrak()