  • Data: 2020-08-05 21:18:45
    Temat: Re: G-Pay a VISA (w Getinbanku)
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, August 5, 2020 at 11:16:41 AM UTC+2, Michal Jankowski wrote:
> [...]
    czy też ma to jakieś realne uzasadnienie. Bo jak to pierwsze, to jest to skandal i
    dyskryminacja.
    bank decides if its cards will work with Google Pay. Banks may restrict certain or
    all of its cards from making mobile payments."

    posiadaczom kart VISA na korzystanie z płatności przez G-pay.

    > Ale przecież mnóstwo banków nie pozwala - na ogół te, które mają własną
    > aplikację...

    I co z tego? Getout *pozwala, ale tylko niektórym* posiadaczom kart VISA. Na tym
    polega dyskryminacja. Gdyby nie pozwalał żadnemu klientowi i jasno to mówił - to
    byłoby OK.

    witrak()