  • 1. Data: 2005-10-01 18:44:11
    Temat: Fundusze inwestycyjne
    Od: "Ludwis" <l...@o...pl>

    Witam wszystkich grupowiczów; mam dwa pytania laika:
    1. Co to serie funduszy A B C i czym sie różnia od siebie?
    2. Jak w wieszkości funuszy jest naliczna prowizja i opłaty (
    czy za zakup placi sie jakis % za zbycie jakis procent - powiecmy 3% )(czy
    3% to przy kupnie i sprzedarzy czy tylko 1 raz sie placi np. ) czy fundusze
    pobieraja jakies oplaty miesięczne?
    pozdrawiam
    Ludwis

  • 2. Data: 2005-10-03 13:48:48
    Temat: Re: Fundusze inwestycyjne
    Od: "Kamil Kosiński" <k...@...tak.dalej>

    "Ludwis" <l...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > 3% )(czy
    > 3% to przy kupnie i sprzedarzy czy tylko 1 raz sie placi np. )

    Różnie i z reguły właśnie dlatego wyróżnionych jest kilka rodzajów jednostek
    uczestnictwa. Te sprawy są z reguły dość łopatologicznie wyjaśniane na
    stronach internetowych poszczególnych TFI i wystarczy tam zajrzeć aby
    wszystkiego się dowiedzieć.

    czy fundusze
    > pobieraja jakies oplaty miesięczne?

    Nie

  • 3. Data: 2005-10-04 19:48:26
    Od: "Robak" <r...@l...plwytnijto.>

    "Ludwis" <l...@o...pl> napisał(a):
> [...]
    > )(czy
    > 3% to przy kupnie i sprzedarzy czy tylko 1 raz sie placi np. ) czy

    Witam.

    W mBanku nie ma oplat za nabycie i zbycie jednostek uczestnictwa.
    Warunek : trzeba otworzyc eKonto, za prowadzenie ktorego sie nic nie placi.

    Wiecej informacji na jest na tej stronie :

    http://www.mbank.com.pl/inwestycje/fundusze/

    Pozdrawiam

    Robak.

  • 4. Data: 2005-10-06 19:16:03
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil Kosiński" <k...@...tak.dalej> napisał
    > czy fundusze
    >
    > Nie

    A tak - pobierają, koszt ten obniża cenę jednostki codziennie
    proporcjonalnie, tyle że jest to niewidoczne w sensie takim, że nie ściągją
    pieniędzy z konta czy coś, potrącają to sobie codziennie po prostu. To się
    nazywa opłata za zarządzanie. I pobierają to Towarzysta od Funduszy.

    Pozdroofka
    Kasia