eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Fresh Market mi nie działa
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 28

  • 11. Data: 2013-01-15 08:00:25
    Temat: Re: Fresh Market mi nie działa
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-01-12 14:07, eisenberg pisze:
    > Jeśli robisz to debetówką to... chyba masz po prostu pecha

    Chyba mam pecha...
    Nie mogę zapłacić ani w FM ani w Żabce. Nawet nie dochodzę do karty. Po
    zeskanowaniu żaby i blokada występuje zaraz po wpisaniu numeru konta.
    Chyba zablokowali mi konto tego rachunku :/

    --
    radar


  • 12. Data: 2013-01-15 08:40:58
    Temat: Re: Fresh Market mi nie działa
    Od: "livesmarter.pl" <b...@w...pl>

    On Tuesday, January 15, 2013 8:00:25 AM UTC+1, radar wrote:
    > W dniu 2013-01-12 14:07, eisenberg pisze:
    >
    > > Jeśli robisz to debetówką to... chyba masz po prostu pecha
    >
    >
    >
    > Chyba mam pecha...
    >
    > Nie mogę zapłacić ani w FM ani w Żabce. Nawet nie dochodzę do karty. Po
    >
    > zeskanowaniu żaby i blokada występuje zaraz po wpisaniu numeru konta.
    >
    > Chyba zablokowali mi konto tego rachunku :/
    >
    >
    >
    > --
    >
    > radar

    miałem wczoraj to samo choć nie płaciłem >30 dni ze względu na lenistwo. Dziś chce
    spróbować z nowym kontem (po coś sie je kiedyś zakładało)


  • 13. Data: 2013-01-21 18:28:01
    Temat: Re: Fresh Market mi nie działa
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    [ciach]

    (...)
    Szanowny Panie,
    w odpowiedzi na Pana zgłoszenie informuję, iż płatności zlecane przez
    Pana do realizacji z użyciem karty płatniczej na rachunek xxx były
    realizowane przez Pana wbrew zapisom obowiązującego Regulaminu
    świadczenia usługi pośrednictwa w zakresie przyjmowania i dokonywania
    wpłat ,,Drobne rachunki w Żabce".

    (...)
    Szanowny Panie,
    poniżej wskazuję konkretny zapis Regulaminu, o który Pan prosił: § 1
    ust. 1a) Z listy Drobnych rachunków wyklucza się: iii. płatności
    Klienta realizowane na rachunki własne lub na rzecz innych osób
    fizycznych. Jednocześnie chciałabym poinformować, iż blokada wpłat na
    rachunki własne zostanie utrzymana.

    (...)
    Szanowny Panie,
    wpłatami własnymi były wszystkie realizowane przez Pana wpłaty na
    rachunek xxx. W sklepach "Żabka" może Pan realizować zapłatę kartami
    płatniczymi za rachunki, czyli np: opłaty za gaz, prąd, czynsz, telefon
    itp. Oferowana przez nas usługa nie służy dokonywaniu wpłat przez
    Klientów na ich konta bankowe.
    (...)

    No nic, pomęczymy Panią Magdalenę B. jeszcze trochę... ;)


    --
    radar


  • 14. Data: 2013-01-21 23:30:07
    Temat: Re: Fresh Market mi nie działa
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2013 18:28:01 UTC+1 użytkownik radar napisał:
    > [ciach]
    >
    >
    >
    > (...)
    >
    > Szanowny Panie,
    >
    > w odpowiedzi na Pana zgłoszenie informuję, iż płatności zlecane przez
    >
    > Pana do realizacji z użyciem karty płatniczej na rachunek xxx były
    >
    > realizowane przez Pana wbrew zapisom obowiązującego Regulaminu
    >
    > świadczenia usługi pośrednictwa w zakresie przyjmowania i dokonywania
    >
    > wpłat "Drobne rachunki w Żabce".
    >
    >
    >
    > (...)
    >
    > Szanowny Panie,
    >
    > poniżej wskazuję konkretny zapis Regulaminu, o który Pan prosił: § 1
    >
    > ust. 1a) Z listy Drobnych rachunków wyklucza się: iii. płatności
    >
    > Klienta realizowane na rachunki własne lub na rzecz innych osób
    >
    > fizycznych. Jednocześnie chciałabym poinformować, iż blokada wpłat na
    >
    > rachunki własne zostanie utrzymana.
    >
    >
    >
    > (...)
    >
    > Szanowny Panie,
    >
    > wpłatami własnymi były wszystkie realizowane przez Pana wpłaty na
    >
    > rachunek xxx. W sklepach "Żabka" może Pan realizować zapłatę kartami
    >
    > płatniczymi za rachunki, czyli np: opłaty za gaz, prąd, czynsz, telefon
    >
    > itp. Oferowana przez nas usługa nie służy dokonywaniu wpłat przez
    >
    > Klientów na ich konta bankowe.
    >
    > (...)
    >
    >
    >
    > No nic, pomęczymy Panią Magdalenę B. jeszcze trochę... ;)
    >
    >
    Ja mam blokadę KIK od piątku. Przekroczyłem limit 5k za 30 dni. Ciekawe co dalej


  • 15. Data: 2013-01-22 13:02:19
    Temat: Re: Fresh Market mi nie działa
    Od: wefe <k...@i...pl>

    W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2013 23:30:07 UTC+1 użytkownik eisenberg napisał:
    > W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2013 18:28:01 UTC+1 użytkownik radar napisał:
    >
    > > [ciach]
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > > (...)
    >
    > >
    >
    > > Szanowny Panie,
    >
    > >
    >
    > > w odpowiedzi na Pana zgłoszenie informuję, iż płatności zlecane przez
    >
    > >
    >
    > > Pana do realizacji z użyciem karty płatniczej na rachunek xxx były
    >
    > >
    >
    > > realizowane przez Pana wbrew zapisom obowiązującego Regulaminu
    >
    > >
    >
    > > świadczenia usługi pośrednictwa w zakresie przyjmowania i dokonywania
    >
    > >
    >
    > > wpłat "Drobne rachunki w Żabce".
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > > (...)
    >
    > >
    >
    > > Szanowny Panie,
    >
    > >
    >
    > > poniżej wskazuję konkretny zapis Regulaminu, o który Pan prosił: § 1
    >
    > >
    >
    > > ust. 1a) Z listy Drobnych rachunków wyklucza się: iii. płatności
    >
    > >
    >
    > > Klienta realizowane na rachunki własne lub na rzecz innych osób
    >
    > >
    >
    > > fizycznych. Jednocześnie chciałabym poinformować, iż blokada wpłat na
    >
    > >
    >
    > > rachunki własne zostanie utrzymana.
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > > (...)
    >
    > >
    >
    > > Szanowny Panie,
    >
    > >
    >
    > > wpłatami własnymi były wszystkie realizowane przez Pana wpłaty na
    >
    > >
    >
    > > rachunek xxx. W sklepach "Żabka" może Pan realizować zapłatę kartami
    >
    > >
    >
    > > płatniczymi za rachunki, czyli np: opłaty za gaz, prąd, czynsz, telefon
    >
    > >
    >
    > > itp. Oferowana przez nas usługa nie służy dokonywaniu wpłat przez
    >
    > >
    >
    > > Klientów na ich konta bankowe.
    >
    > >
    >
    > > (...)
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > > No nic, pomęczymy Panią Magdalenę B. jeszcze trochę... ;)
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > Ja mam blokadę KIK od piątku. Przekroczyłem limit 5k za 30 dni. Ciekawe co dalej

    raczej masz blokadę na określony nr rachunku.
    Spróbuj zapłacić podając inny nr rachunku bankowego,
    którego wcześniej nie podawałeś,przejdzie :-)


  • 16. Data: 2013-01-22 14:58:25
    Temat: Re: Fresh Market mi nie działa
    Od: mietek <b...@w...pl>

    On Tuesday, January 22, 2013 1:02:19 PM UTC+1, wefe wrote:
    > W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2013 23:30:07 UTC+1 użytkownik eisenberg napisał:
    >
    > > W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2013 18:28:01 UTC+1 użytkownik radar napisał:
    >
    > >
    >
    > > > [ciach]
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > (...)
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > Szanowny Panie,
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > w odpowiedzi na Pana zgłoszenie informuję, iż płatności zlecane przez
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > Pana do realizacji z użyciem karty płatniczej na rachunek xxx były
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > realizowane przez Pana wbrew zapisom obowiązującego Regulaminu
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > świadczenia usługi pośrednictwa w zakresie przyjmowania i dokonywania
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > wpłat "Drobne rachunki w Żabce".
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > (...)
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > Szanowny Panie,
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > poniżej wskazuję konkretny zapis Regulaminu, o który Pan prosił: § 1
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > ust. 1a) Z listy Drobnych rachunków wyklucza się: iii. płatności
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > Klienta realizowane na rachunki własne lub na rzecz innych osób
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > fizycznych. Jednocześnie chciałabym poinformować, iż blokada wpłat na
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > rachunki własne zostanie utrzymana.
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > (...)
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > Szanowny Panie,
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > wpłatami własnymi były wszystkie realizowane przez Pana wpłaty na
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > rachunek xxx. W sklepach "Żabka" może Pan realizować zapłatę kartami
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > płatniczymi za rachunki, czyli np: opłaty za gaz, prąd, czynsz, telefon
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > itp. Oferowana przez nas usługa nie służy dokonywaniu wpłat przez
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > Klientów na ich konta bankowe.
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > (...)
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > No nic, pomęczymy Panią Magdalenę B. jeszcze trochę... ;)
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > Ja mam blokadę KIK od piątku. Przekroczyłem limit 5k za 30 dni. Ciekawe co dalej
    >
    >
    >
    > raczej masz blokadę na określony nr rachunku.
    >
    > Spróbuj zapłacić podając inny nr rachunku bankowego,
    >
    > którego wcześniej nie podawałeś,przejdzie :-)

    polecam pierwsze googlowac - tak jak kolega wyzej mowi:
    http://livesmarter.pl/czy-zabka-ogranicza-platnosci-
    drobne-rachunki-sprawdzamy/


  • 17. Data: 2013-01-22 17:01:01
    Temat: Re: Fresh Market mi nie działa
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu wtorek, 22 stycznia 2013 13:02:19 UTC+1 użytkownik wefe napisał:
    > W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2013 23:30:07 UTC+1 użytkownik eisenberg napisał:
    >
    > > W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2013 18:28:01 UTC+1 użytkownik radar napisał:
    >
    > >
    >
    > > > [ciach]
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > (...)
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > Szanowny Panie,
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > w odpowiedzi na Pana zgłoszenie informuję, iż płatności zlecane przez
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > Pana do realizacji z użyciem karty płatniczej na rachunek xxx były
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > realizowane przez Pana wbrew zapisom obowiązującego Regulaminu
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > świadczenia usługi pośrednictwa w zakresie przyjmowania i dokonywania
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > wpłat "Drobne rachunki w Żabce".
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > (...)
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > Szanowny Panie,
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > poniżej wskazuję konkretny zapis Regulaminu, o który Pan prosił: § 1
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > ust. 1a) Z listy Drobnych rachunków wyklucza się: iii. płatności
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > Klienta realizowane na rachunki własne lub na rzecz innych osób
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > fizycznych. Jednocześnie chciałabym poinformować, iż blokada wpłat na
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > rachunki własne zostanie utrzymana.
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > (...)
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > Szanowny Panie,
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > wpłatami własnymi były wszystkie realizowane przez Pana wpłaty na
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > rachunek xxx. W sklepach "Żabka" może Pan realizować zapłatę kartami
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > płatniczymi za rachunki, czyli np: opłaty za gaz, prąd, czynsz, telefon
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > itp. Oferowana przez nas usługa nie służy dokonywaniu wpłat przez
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > Klientów na ich konta bankowe.
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > (...)
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > No nic, pomęczymy Panią Magdalenę B. jeszcze trochę... ;)
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > Ja mam blokadę KIK od piątku. Przekroczyłem limit 5k za 30 dni. Ciekawe co dalej
    >
    >
    >
    > raczej masz blokadę na określony nr rachunku.
    >
    > Spróbuj zapłacić podając inny nr rachunku bankowego,
    >
    > którego wcześniej nie podawałeś,przejdzie :-)

    Teraz sobie przypominam - wpłacałem na rachunek, przy którym dziewuszka we
    Freshmarkecie jako dane odbiorcy wpisała moje. Za pierwszym razem przeszło, za drugim
    w tym roku już nie


  • 18. Data: 2013-01-22 18:39:49
    Temat: Re: Fresh Market mi nie działa
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-01-21 23:30, eisenberg pisze:

    > Ja mam blokade KIK od pi?tku. Przekroczy?em limit 5k za 30 dni. Ciekawe co dalej

    5k ? WTF ?

    --
    radar


  • 19. Data: 2013-01-22 18:40:00
    Temat: Re: Fresh Market mi nie działa
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-01-22 13:02, wefe pisze:

    > raczej masz blokadę na określony nr rachunku.
    > Spróbuj zapłacić podając inny nr rachunku bankowego,
    > którego wcześniej nie podawałeś,przejdzie :-)

    plis, cytuj po ludzku ;)


    --
    radar


  • 20. Data: 2013-01-22 18:40:56
    Temat: Re: Fresh Market mi nie działa
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 22 Jan 2013 08:01:01 -0800 (PST), eisenberg napisał(a):

    > Teraz sobie przypominam - wpłacałem na rachunek, przy którym dziewuszka we
    Freshmarkecie jako dane odbiorcy wpisała moje. Za pierwszym razem przeszło, za drugim
    w tym roku już nie

    Podobno blokują jełopów niepotrafiących ciąć cytatów.

    AK

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1