eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFresh Market mi nie działa › Re: Fresh Market mi nie działa
  • X-Received: by 10.49.72.169 with SMTP id e9mr4769188qev.3.1358870461363; Tue, 22 Jan
    2013 08:01:01 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.49.72.169 with SMTP id e9mr4769188qev.3.1358870461363; Tue, 22 Jan
    2013 08:01:01 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p13no5948557
    qai.0!news-out.google.com!k2ni1457qap.0!nntp.google.com!p13no4138401qai.0!postn
    ews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 22 Jan 2013 08:01:01 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <e...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=77.112.11.231;
    posting-account=yDwLAgoAAACj45hf3KEr58doYQRGPfxb
    NNTP-Posting-Host: 77.112.11.231
    References: <kcn7u3$s4e$1@speranza.aioe.org> <kdjtqt$dak$1@speranza.aioe.org>
    <d...@g...com>
    <e...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <0...@g...com>
    Subject: Re: Fresh Market mi nie działa
    From: eisenberg <e...@n...pl>
    Injection-Date: Tue, 22 Jan 2013 16:01:01 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:586140
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu wtorek, 22 stycznia 2013 13:02:19 UTC+1 użytkownik wefe napisał:
    > W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2013 23:30:07 UTC+1 użytkownik eisenberg napisał:
    >
    > > W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2013 18:28:01 UTC+1 użytkownik radar napisał:
    >
    > >
    >
    > > > [ciach]
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > (...)
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > Szanowny Panie,
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > w odpowiedzi na Pana zgłoszenie informuję, iż płatności zlecane przez
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > Pana do realizacji z użyciem karty płatniczej na rachunek xxx były
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > realizowane przez Pana wbrew zapisom obowiązującego Regulaminu
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > świadczenia usługi pośrednictwa w zakresie przyjmowania i dokonywania
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > wpłat "Drobne rachunki w Żabce".
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > (...)
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > Szanowny Panie,
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > poniżej wskazuję konkretny zapis Regulaminu, o który Pan prosił: § 1
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > ust. 1a) Z listy Drobnych rachunków wyklucza się: iii. płatności
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > Klienta realizowane na rachunki własne lub na rzecz innych osób
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > fizycznych. Jednocześnie chciałabym poinformować, iż blokada wpłat na
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > rachunki własne zostanie utrzymana.
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > (...)
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > Szanowny Panie,
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > wpłatami własnymi były wszystkie realizowane przez Pana wpłaty na
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > rachunek xxx. W sklepach "Żabka" może Pan realizować zapłatę kartami
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > płatniczymi za rachunki, czyli np: opłaty za gaz, prąd, czynsz, telefon
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > itp. Oferowana przez nas usługa nie służy dokonywaniu wpłat przez
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > Klientów na ich konta bankowe.
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > (...)
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > No nic, pomęczymy Panią Magdalenę B. jeszcze trochę... ;)
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > Ja mam blokadę KIK od piątku. Przekroczyłem limit 5k za 30 dni. Ciekawe co dalej
    >
    >
    >
    > raczej masz blokadę na określony nr rachunku.
    >
    > Spróbuj zapłacić podając inny nr rachunku bankowego,
    >
    > którego wcześniej nie podawałeś,przejdzie :-)

    Teraz sobie przypominam - wpłacałem na rachunek, przy którym dziewuszka we
    Freshmarkecie jako dane odbiorcy wpisała moje. Za pierwszym razem przeszło, za drugim
    w tym roku już nie

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1