  • 21. Data: 2007-09-08 20:59:30
    Temat: Re: Fraud w anglii. Prosze o pomoc
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    krzysztofsf wrote:

    > No i wystawianie czekow bez pokrycia jest chyba przestepstwem?

    jest, tylko złap tereaz tego nigeryjczyka.

    > W USA jest chyba jeszcze mozliwosc (bazuje na beletrystyce) po
    > otrzymaniu czeku udania sie bezposrednio do oddzialu banku w ktorym
    > jest konto wlasciciela czeku, i wtedy wyplata gotowki jest
    > bezposrednio z tego konta dla okaziciela czeku.

    wycieczka do Niegerii na własny koszt

  • 22. Data: 2007-09-08 21:29:26
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 8 Wrz, 22:59, witek <w...@g...pl.invalid>

    > wycieczka do Niegerii na własny koszt

    O Nigerii tylko ty piszesz.
    To, ze numer jest w stylu nigeryjskim, nie swiadczy o tym, ze to
    akurat nigeryjczycy z czekiem banku nigeryjskiego zrobili, podobnie,
    jak francuskiej choroby mozna sie nabawic nie tylko od Francuzki w
    Paryzu.

  • 23. Data: 2007-09-08 22:03:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    krzysztofsf wrote:
> [...]
    > akurat nigeryjczycy z czekiem banku nigeryjskiego zrobili, podobnie,
    > jak francuskiej choroby mozna sie nabawic nie tylko od Francuzki w

    A kto ci powiedział, że ja uważam, że Nigerii musi być tylko w Nigerii.
    przyjęło się nazywać to spam nigeryjski, mimo, że dostałem ostatni
    zwykły normalny papiero list z Hiszpanii, ze wygrałem w tamtejszej
    loterii rządowej, że mam podac numer konta na którym mają przelać
    wygraną i że mam przysłac czek tytułem opłacenia podatku.

    Więc bądź bardziej rozgarnięty i nie myśl tylko o Nigerii w Nigerii.

  • 24. Data: 2007-09-08 22:21:09
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Wrz, 00:03, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Więc bądź bardziej rozgarnięty i nie myśl tylko o Nigerii w Nigerii.

    Poprostu cie zacytuje "wycieczka do Niegerii na własny koszt"

  • 25. Data: 2007-09-08 22:24:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    krzysztofsf wrote:

    > Poprostu cie zacytuje "wycieczka do Niegerii na własny koszt"

    dobra napisze to jeszcze raz specjalnie dla Ciebie superpoprawnie.

    wycieczka do "Niegrii" na własny koszt.

  • 26. Data: 2007-09-08 22:37:48
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Nic więcej nie można mu pomóc. Jest 2000 w plecy i już.

    a gdyby wybral cala kase z konta (te 3000 gpb + swoje oszczednosci)
    i zamknal konto ?

    to co by sie stalo ?
    ten angielsko-frajerski bank by scigal jego czy tego "nigeryjczyka" ?

  • 27. Data: 2007-09-08 22:56:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Q wrote:

    > a gdyby wybral cala kase z konta (te 3000 gpb + swoje oszczednosci)
    > i zamknal konto ?
    >
    > to co by sie stalo ?
    > ten angielsko-frajerski bank by scigal jego czy tego "nigeryjczyka" ?

    jego, za debet na koncie.

  • 28. Data: 2007-09-08 23:17:06
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Wrz, 00:24, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > dobra napisze to jeszcze raz specjalnie dla Ciebie superpoprawnie.
    >
    > wycieczka do "Niegrii" na własny koszt.

    O! Widzisz. Jak sie postarasz, to potrafisz.

  • 29. Data: 2007-09-08 23:50:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    krzysztofsf wrote:

    > O! Widzisz. Jak sie postarasz, to potrafisz.

    Też byś troche mógł.

  • 30. Data: 2007-09-09 09:44:14
    Od: "Sky Walker" <s...@o...eu>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote

    > jego, za debet na koncie.

    tylko sek w tym ze na moim koncie nie moglem zrobic debetu a przynajmniej
    nie takiego....