  • 60. Data: 2017-12-12 19:01:01
    Temat: Re: Frankowicze już nie chcą?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ń ń@ń.ń ...

    > Różnie to było, spora część doradców "skoligaconych" wciskała
    > produkty L.C. "weź 200 tys. więcej, i te nadwyżkę ulokuj w naszym
    > funduszu ...".
    >
    > -----

    Przede wszystkim we franku mogli wiecej zaproponowac przez co mieli
    wieksze prowizje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy

  • 61. Data: 2017-12-12 19:01:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > To ogólna zasada obowiązująca w cywilizowanym
    > świecie -- nie zobowiązują umowy zawarte pod przymusem.
    > (chyba, że przymusza Bóg) Jako prawnik musisz znać tę
    > zasadę -- chyba nie muszę dowodzić istnienia takiej zasady.

    > Skąd bierzesz tę zasadę? Nie znam jej i twierdzę, że takiej zasady
    > nie ma.

    No bo skoro mozna kogos oszukac tylko w sytuacji kiedy to bank przychodzi
    do klienta.
    A jak juz klient przyszedł sam z własnej woli do banku to nie...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 63. Data: 2017-12-12 19:01:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Budzik mamrocze o przymuszaniu... ;)
    > Przynajmniej coś -- choć bez sensu. ;)

    Nic o przymuszaniu nie pisałem.
    Tylko o "sprzedawaniu w otoczne marketingu uczciwego inaczej"

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 64. Data: 2017-12-12 19:24:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kamil Jońca k...@p...onet.pl ...

    > No cóż było ze 2 cytaty wyżej najwyraźniej taktycznie wolałeś nie
    > doczytać.

    Wczesniej jako o tych rozsadnych pisałes o tych co mogli ale frankowego
    nie wzieli.
    Teraz piszesz, ze oni niby mieliby płacic za frankowiczów.
    Dlaczego?
    Skad postulat ze to inni maja sie składac a nie banki jako takie?
    Nie znam postulatu mowiacego o tym, ze na przewalutowanie maja sie
    skladac obywatele, budzet etc...
    Jedyne oczekiwania w tym temacie dotyczyły tych co namieszali czyli
    bankowców no i oczywiscie frankowiczów przy czym proporcje winy powinny
    być odpowiednie.

    > Dlaczego mnie to nie dziwi.

    Nie wiem. Zadałes sobie to pytanie?

    > Powyżwsze przeczy temu jakobyś się starał.

    Tak to jest jak sobie człowiek sam cos dopowie a potem dyskutuje z własna
    teza.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 65. Data: 2017-12-12 20:00:13
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

> [...]
    > nie wzieli.
    > Teraz piszesz, ze oni niby mieliby płacic za frankowiczów.
    Pomyśl, to nie boli.

    > Skad postulat ze to inni maja sie składac a nie banki jako takie?
    > Nie znam postulatu mowiacego o tym, ze na przewalutowanie maja sie
    > skladac obywatele, budzet etc...

    I oczywiście banki sobie nie odbiją :) Powiedziałbym, że jesteś naiwny.

    KJ
    I am what you will be; I was what you are.

  • 66. Data: 2017-12-12 20:05:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 grudnia 2017 19:01:03 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik ń ń@ń.ń ...

    > Przede wszystkim we franku mogli wiecej zaproponowac przez co mieli
    > wieksze prowizje.

    Nawet nie tak
    Za sprzedanie 100tys kredytu w pln prowizja dla doradcy to jakis ulamek procenta był
    Za sprzedanie kredytu 100tys *zł* w chf prowizje były kilku procentowe
    Plus zadaniowanie na franki a nie pln. "Doradca" który sprzedał kredyt złotówkowy
    musiał się tłumaczyć dlaczego klienta do chf nie przekonał
    Nie bylo sentymentów, zalecenia szły z góry
    A najlepsze zarobki dla doradców były kilka lat później gdy frank poszedł w górę i
    niektóre banki namawiały kredytobiorców na podpisanie aneksów z obniżeniem raty itp
    Oczywiście była tam prowizja, wydłużenie okresu kredytowania lub balon w ostatniej
    racie dzięki czemu rata bieżąca chwilowo spadła
    Doradca za nakłonienie do podpisania takiego aneksu dostawał nawet kilka tysięcy
    prowizji

  • 67. Data: 2017-12-12 20:09:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 grudnia 2017 20:01:05 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > I oczywiście banki sobie nie odbiją :) Powiedziałbym, że jesteś naiwny.

    "Odbicie"- wzrost cen usług zapewne masz na mysli
    "Frankowe" banki mają ograniczone pole manewru bo jednak są na naszym rynku
    instytucje finansowe nieobciążone kredytami frankowymi i one chętnie tych klientów
    którym banki frankowe ceny podniosą by przejeły

  • 68. Data: 2017-12-12 21:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kamil Jońca k...@p...onet.pl ...

    > Pomyśl, to nie boli.

    Dziekuje za merytoryczna dyskusje.

    > I oczywiście banki sobie nie odbiją :) Powiedziałbym, że jesteś
    > naiwny.

    Konkurencja nie spi.
    Teraz tez sobie odbijaja.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 69. Data: 2017-12-13 08:28:38
    Od: z <...@...pl>

    > Do tej pory nie wskazałeś choćby przykładu złamania takiego prawa.

    Powtarzam.
    Mniej pisz a więcej czytaj.
    nawet w tym wątku
    Ogarniesz w końcu

  • 70. Data: 2017-12-13 11:04:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > To jest zapowiedz?
    > Oczekiwanie - tak. Ale zapowiedz?

    Gęś -- tak, ale zapowiedz? ;)

    Pojmujesz już, dlaczego nikt o zdrowych zmysłach nie lubi takich jak Ty?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. danutac.oferty-kredytowe.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;' leszekc.w.tkb.pl/danutac .;\|/......