  • Data: 2017-11-28 19:59:15
    Temat: Re: Frankowicze już nie chcą?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:m...@p...waw.pl...
    z <...@...pl> writes:

    >Prawo - nie wiem na czym polega problem, ale nie twierdzę że żaden
    >nie
    >istnieje. Natomiast nie myślisz, że przynajmniej równie ważne jak
    >kruczki prawne powinny być proste i zrozumiałe zasady moralne?

    W owczesnej ustawie bylo jakos tak, ze splata kredytu sklada sie raty
    kapitalu, odsetek i prowizji.
    I niczego wiecej, zadnych tam indeksacji.

    Oczywiscie przy zaciaganiu kredytu zadnemu klientowi oczywista
    niezgodnosc nie przeszkadzala, jak frank tanial to tez nie :-)
    No ale w sumie to bank powinien Prawo Bankowe znac, a klient to
    niekoniecznie.

    Przy czym wprost to dotyczy kredytow indeksowanych, tych co zaciagneli
    kredyt w CHF to jakby nie dotyczy ... chyba, ze sad uzna, ze skoro
    wyplata w zlotowkach, a splata tez w zlotowkach, to zaden kredyt
    walutowy nie byl.
    I tu sie pazerne banki same podkladaly, skoro nie mozna bylo splacic w
    walucie :-)

    >Aaa, czyli rozbój z małą szkodliwością społeczną.

    Rozbój z zyskiem spolecznym, skoro banki sa zagraniczne :-P

    J.