  • Data: 2017-11-28 19:32:11
    Temat: Re: Frankowicze już nie chcą?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    z <...@...pl> writes:

    > Sprzedawcy i ich mocodawcy oferujący instrumenty spekulacyjne pod
    > przykrywką kredytu hipotecznego łamiąc w ten sposób polskie prawo
    > bankowe powinni SIEDZIEĆ!

    Prawo - nie wiem na czym polega problem, ale nie twierdzę że żaden nie
    istnieje. Natomiast nie myślisz, że przynajmniej równie ważne jak
    kruczki prawne powinny być proste i zrozumiałe zasady moralne?

    Przy czym to, czy druga strona jest (zawsze) moralna, nie powinno chyba
    wpływać na nasze zachowanie?

    > PS. Wielokrotnie udowodniono że nawet czarny dla banków scenariusz
    > anulowania umów i stosowania okresów przedawnienia (taki drobny
    > szczegół ;-) )

    Innymi słowy, rozbój w biały dzień. Gdyby np. bank coś takiego chciał
    zastosować...

    > nie spowoduje armagedonu w gospodarce bo banki mają się
    > nadzyczaj dobrze. Lepiej niż banki niemieckie.

    Aaa, czyli rozbój z małą szkodliwością społeczną.
    --
    Krzysztof Hałasa