  • 1. Data: 2004-02-05 11:29:51
    Temat: Frajerzy z Internet Explorer
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    http://info.onet.pl/865293,18,item.html

    "Gazeta Wyborcza": Niektórzy klienci polskiej filii Citibanku zostali
    skierowani na fałszywš stronę www, gdzie podawali hasła dostępu do kont
    oraz numery kart kredytowych.

    Złodzieje wykorzystali też błšd przeglšdarki Microsoftu. Szefowie Citibanku
    uspokajajš: "Zablokowaliœmy stronę oszustów, a klientom nic nie grozi" -
    informuje "Gazeta Wyborcza".

    (to wlasnie jest ten slynny blad w intenet explorer o ktorym pisalem jakis
    czas temu w dyskusji ze trzeba byc naiwnym aby uzywac IE do powaznych
    zastosowan - chyba na tej gruipie)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 2. Data: 2004-02-05 11:56:49
    Temat: Re: Frajerzy z Internet Explorer
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości

    > (to wlasnie jest ten slynny blad w intenet explorer o ktorym pisalem jakis
    > czas temu w dyskusji ze trzeba byc naiwnym aby uzywac IE do powaznych
    > zastosowan - chyba na tej gruipie)

    Link do sciagniecia patcha
    http://tinyurl.com/2u2d5

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    "Im bardziej skorumpowana jest Republika, tym liczniejsze są jej prawa" -

  • 3. Data: 2004-02-05 12:19:35
    Od: " " <d...@g...pl>

    > Link do sciagniecia patcha
    > http://tinyurl.com/2u2d5

    Pytanie jakich dziur jeszcze nie połatali w tej puszce pandory. kolega
    powyższy ;) oczywiście ma rację twierdząc, że trzeba być naiwnym,żeby
    stosować IE do poważnych celów. Jeden znajomek, kiedy pracował w Szwajcarii
    korzystał z bankowości internetowej. Bank explicite odradzał stosowanie IE od
    obsługi konta. A Szwajcarzy się znają na pieniądzach i ich bezpieczeństwie :)

  • 4. Data: 2004-02-05 12:46:48
    Od: "VSS" <v...@p...pl>

    In news:bvtccn$1d0$1@inews.gazeta.pl,
    Użytkownik <d...@g...pl> napisał (a):

    > Pytanie jakich dziur jeszcze nie połatali w tej puszce pandory. kolega
    > powyższy ;) oczywiście ma rację twierdząc, że trzeba być naiwnym,żeby
    > stosować IE do poważnych celów.

    A w Millennium nie mozna uzywać innej przeglądarki niż IE :(

    --
    VSS http://vss.of.pl
    Progressive & Minimal Trance http://www.uridium.prv.pl/

  • 5. Data: 2004-02-05 13:48:39
    Od: "darsoon" <d...@o...pl>

> [...]
    jakis
    > czas temu w dyskusji ze trzeba byc naiwnym aby uzywac IE do

    Z tym, że nie do wszystkich "poważnych zastosowań" da się użyć innej
    przeglądarki niż IE.
    Przykładem jest (chyba już na wymarciu) rachunek w e-PKO. O
    korzystaniu z Opery można zapomnieć. Nie próbowałem co prawda z
    Mozilli czy Netscape-a ale podejżewam, że efekt będzie podobny.
    Tak, tak, wiem... muszę zmienić bank ;)
    Darsoon

  • 6. Data: 2004-02-05 13:54:10
    Od: RAdek <r...@w...emarketing.pl>

    CZeść

    Dnia 5 lutego 2004 w pewnym liście napisane było:

    RRM> http://info.onet.pl/865293,18,item.html

    RRM> "Gazeta Wyborcza": Niektórzy klienci polskiej filii Citibanku
    zostali
    RRM> skierowani na fałszywą stronę www, gdzie podawali hasła dostępu do
    kont
    RRM> oraz numery kart kredytowych.

    RRM> Złodzieje wykorzystali też błąd przeglądarki Microsoftu. Szefowie
    Citibanku
> [...]

    pisalem jakis
    RRM> czas temu w dyskusji ze trzeba byc naiwnym aby uzywac IE do

    Mój komentarz i piętno (aaaa, piętno to nie tu) do Citibanku. Gazeta
    twierdzi z Citibankiem, że użytkownik może się ustrzec przed logowaniem
    na złą stronę upewniając się, że jest znak kłódki na pasku:

    1. Na stronie logowania Citibanku nie ma ramek, więc nie widać kłódki.

    2. Można zrobić fałszywą stronę z SSL'em i kłódka będzie.

    --
    Pozdrawiam RAdek

    hasło na dziś:
    Woody Allen: Seks jest jak gra w brydża. Jeżeli nie masz dobrego partnera to musisz
    mieć przynajmniej dobrą rękę.

  • 7. Data: 2004-02-05 13:56:46
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2/5/2004 1:46 PM, VSS wrote:

    > A w Millennium nie mozna uzywać innej przeglądarki niż IE :(

    To chyba tak, jak z tym nowojorskim rabinem, co sie golił, bo nikogo się
    nie pytał czy mu wolno.
    U mnie millenium mozillę łyka, jak małpa kit :-)

    Pzdr: Catbert

  • 8. Data: 2004-02-05 13:57:03
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "darsoon" <d...@o...pl> writes:

    > Z tym, że nie do wszystkich "poważnych zastosowań" da się użyć innej
    > przeglądarki niż IE.
    > Przykładem jest (chyba już na wymarciu) rachunek w e-PKO.

    Oj wez nie opowiadaj.

    > Nie próbowałem co prawda z
    > Mozilli czy Netscape-a ale podejżewam, że efekt będzie podobny.

    Dziala z NN4.x od zawsze. Z nowszymi NN i Mozilla tez. Byly kiedys
    kosmetyczne usterki, nie uniemozliwiajace korzystania, ale dawno
    poprawili.

    MJ

  • 9. Data: 2004-02-05 14:13:27
    Od: "darsoon" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał w
    wiadomości news:2nad3xk4sw.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

    Napisałem przecież, że próbowałem z Opery a z Mozilli i Netscape-a
    nie.
    Sprawdzałem niedawno i na Operze nadal nie działa. Strona główna się
    ładuje ale problemy pojawiają sie dopiero później.

  • 10. Data: 2004-02-05 14:48:09
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik VSS napisał:

    > A w Millennium nie mozna uzywać innej przeglądarki niż IE :(

    To Ty chyba uzywasz innego millenetu. Pod Mozilla hula.

    Bartol