  • Data: 2006-07-13 13:02:09
    Temat: Fotokarta - lekka shizofrenia?
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pare miesięcy temu wziąłem sobie karte IDEAL Fortisa z małym limitem. Taka
    idealnie mi pasuje do płacenia w necie czy "podejrzanych" miejscach oraz
    jako zapasowa w razie kłopotów w autoryzacji innych kart. W razie Fraudu
    strata będzie minimalna. Pomijając niewygode związaną z brakiem dostępu
    przez net jestem całkiem zadowolony, nawet wyciągi przychodzą na czas :)

    i teraz Foris przysyła mi ofertę na fotokartę... Ba nawet dwie na raz :) Nie
    rozumiem takiego postępowania. i teraz niewiem czy jest to oferta wymiany
    karty, czy może wyrobienia nowej? czy jeśli zdecydowałbym się na fotokartę
    co z kartą ideal? trzeba z niej zrezygnować? jeśli tak to kiedy i w jaki
    sposób? Czym różni się moja karta od fotokarty poza zdjęciem, czy ma jakieś
    dodatkowe plusy? Dlaczego mamawiają mnie na nową kartę w pare miesiący po
    wyrobieniu starej? Czyżby chcieli wycofać marke ideal z rynku? A może jakieś
    inne powody?
    Arek