  • 11. Data: 2002-12-02 22:25:06
    Temat: Re: Forum bankowosci Elektornicznej
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:Xns92D8EE0FC76A3WWZARC79634AGGGA@212.85.112.42.
    ..
    > Troche nieaktualny temat ;-)

    Dlaczego?
    IMHO bardzo aktualny
    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 12. Data: 2002-12-02 22:42:58
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Kazimierz" <k...@g...pl> wrote in news:asgmj7$ir$1@foka.acn.pl:

    /ciach.../

    > Dlaczego?
    > IMHO bardzo aktualny

    Mialem na mysli to IFS w tytule. Po glebszym przemysleniu stwierdzam jednak, ze temat

    jest O.K., zle byloby gdyby w tytule bylo BGB. Tak czy inaczej - wazniejsza tresc niz
    temat
    :-)

    W.

  • 13. Data: 2002-12-02 22:47:09
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Dlaczego?
    > IMHO bardzo aktualny

    Temat jak najbardziej aktualny ;) W koncu nowym wlascicielem IFS jest
    PKO BP.

    Co do tematu - "produktem" IFS to moim zdaniem (opieram sie na
    literaturze) jest jak na razie tylko ROR, pewnie niedlugo bedzie karta
    kredytowa.

    Od razu moge ci powiedziec - (jestem na etapie pisania czegos
    podobnego - aktualnie geneza powstana Inteligo i poczatek i rozwoj -
    ok 13-14 stron mam - poprawiam wlasnie swoj belkot ;) mozesz miec
    problemy z usyskaniem pewnego typu informacji. Mianowicie - danych
    dot. depozytow i liczby klientow (wzrost w czasie). Ja szukalem dosyc
    dokladnie i w klientach mam dziure 8 i 9 2001, i od maja do
    pazdziernika tego roku, o depozytach juz nie wspomne.

    Aczkolwiek jak tak porownuje - to w mediach jest duzo wiecej ciekawych
    danych o Inteligo - problem w tym, ze jest w nich sporo celowo
    zostawionych dziur- ktorych zalatanie moze byc duzym problem - bo w
    Inteligo raczej teraz zalatani :(

    Aha i jeszcze jedna uwaga - wrecz fundamentalna - zapewne bedziesz
    pisal o Inteligo i mBanku i VW B direct- pamietaj jednak, ze tytul
    traktuje jednak o wszystkich bankach, a nie zaweza go do bankowosci
    wirtualnej. Jako, ze bankowosc wirtualna w temacie brzmi raczej glupio
    ;) zamienilbym na "analiza bankowosci internetowej..." (szczegoly
    mojego wywodu na mojej stronie ;)

    Pozdrawiam i powodzenia.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 14. Data: 2002-12-02 23:03:45
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Co do tematu - "produktem" IFS to moim zdaniem (opieram sie na
    > literaturze) jest jak na razie tylko ROR, pewnie niedlugo bedzie
    karta
    > kredytowa.

    Natomiast, niech zacytuje:
    "Inteligo Financial Services miała oferować wszechstronne usługi
    finansowe (swiadczone) przez Internet, telefon komórkowy, centrum
    telefoniczne, bankomaty i karty płatnicze"

    Dlatego jak widzisz temat pracy magisterskiej jest b. wazny - ja sam
    chyba mialem ze 3 czy 4 wersje zanim wyszla ta jedyna ;)))))

  • 15. Data: 2002-12-02 23:11:20
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:asgort$a0f$1@news.onet.pl...
    > Dlatego jak widzisz temat pracy magisterskiej jest b. wazny - ja sam
    > chyba mialem ze 3 czy 4 wersje zanim wyszla ta jedyna ;)))))

    A mozna spytac jaka? Ta jest moja trzecia.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 16. Data: 2002-12-02 23:17:21
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Kazimierz" <k...@g...pl> wrote in news:asgp9v$kn$1@foka.acn.pl:

    /ciach.../

    > A mozna spytac jaka? Ta jest moja trzecia.

    Hm, skoro chcesz pisac o ROR-ach z dostepem przez Internet (tak domniemam) - moze
    zawezisz do "...ze szczegolnym uwzglednieniem kont Inteligo prowadzonych przez PKO
    BP" ?

    W.

  • 17. Data: 2002-12-02 23:37:23
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > A mozna spytac jaka? Ta jest moja trzecia.

    Public Relations w bankowosci internetowej na przykladzie mBanku

  • 18. Data: 2002-12-02 23:50:22
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]

    domniemam) - moze
    > zawezisz do "...ze szczegolnym uwzglednieniem kont Inteligo

    Eee - a po kij tak - temat ma byc krotki :) - jeszcze brakowaloby,
    zeby rozwinal skrot PKO BP i nie zapomniakl dodac SA na koncu ;D

  • 19. Data: 2002-12-03 09:41:22
    Od: "AL_BUNDY" <a...@A...pl>

    > Dlatego jak widzisz temat pracy magisterskiej jest b. wazny - ja sam
    > chyba mialem ze 3 czy 4 wersje zanim wyszla ta jedyna ;)))))

    Przepraszam ze sie wtracam :)
    Co myslicie o temacie: "Szanse i zagrozenia w bankowosci elektronicznej w
    okresie przed akcesyjnym do Unii Europejskiej"
    AL
    (jesli chcesz odpisac wytnij ANTY-SPAM z adresu maila)

  • 20. Data: 2002-12-03 10:09:47
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Przepraszam ze sie wtracam :)
    > Co myslicie o temacie: "Szanse i zagrozenia w bankowosci
    elektronicznej w
    > okresie przed akcesyjnym do Unii Europejskiej"

    Temat fajny :) i na czasie.
    Nie wiem o czym dokladnie chcesz pisac
    Pamietaj jednak, ze jak zaczniesz pisac definicje bankowosci
    elektronicznej, to ci wyjdzie, ze powinienes napsiac o wszystkich
    elektroncnzych kanalach dostepu do konta - czyli nie tylko internet,
    ale i IVR i call center i home banking i WAP i bankomaty i TVbanking i
    co tam jeszcze wymyslili. Jak trafisz na kogos, kto to rozrozna, to ci
    zakresli, ze temat nieprecyzyjny :)