  • 1. Data: 2002-11-29 09:44:46
    Temat: konto internetowe
    Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl>

    Witam szanownych dyskutantów zamierzam otworzyć konto internetowe dla fimy
    obecnie najbardziej odpowiada mi oferta inteligo - napiszcie czy mam rację a
    jeżeli nie to polećcie inny bank z góry dziękuję. Andrzej

  • 2. Data: 2002-11-29 10:02:48
    Temat: Re: konto internetowe
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    rację a
    > jeżeli nie to polećcie inny bank z góry dziękuję. Andrzej

    Ej, ale zastanow sie - jak mozemy Ci napisac, czy masz racje - jesli
    tobie ta oferta odpowiada?
    No wez....
    Napisz moze jeszcze co ogladales - to ci dopiszemy gdzie powinienes
    jeszcze zajrzec.

  • 3. Data: 2002-11-29 10:04:35
    Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl>

    napisałem że mi odpowiada ale nie znam zasad od strony użytkowników jedynie
    z informacji na stronach banków. Prosze o praktyczne informacje o za i
    przeciw. dzięki

  • 4. Data: 2002-11-29 10:16:02
    Od: Human Being <g...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Nov 2002 11:04:35 +0100, Andrzej wrote:

    > napisałem że mi odpowiada ale nie znam zasad od strony użytkowników jedynie
    > z informacji na stronach banków. Prosze o praktyczne informacje o za i
    > przeciw. dzięki

    Prowadzę jednoosobową działąlność gospodarczą i powiem tak, osobiście
    przerobiłem trzy konta internetowe dla firm. Pierwsze było Telepekao,
    ale że było za drogie, to zrezygnowałem. Następnie wybrałem inteligo i
    wszystko było fajnie do momentu kiedy skończyłą się promocja i
    wprowadzili opłaty. Jak na mój gust za wysokie. A teraz korzystam a
    mBiznes i jestem zadowolony. Brakuje mi jedynie serwisu SMS takiego
    jak w inteligo.
    Oczywiście jest to moja opinia. Może się okazać, że inteligo, czy też
    inny bank, będzie bardziej odpowiedni dla Ciebie.
    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek

    If anything simply cannot go wrong, it will anyway.
    Sig by Kookie Jar 6.1.7 (http://go.to/generalfrenetics/)

  • 5. Data: 2002-11-29 10:36:13
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > napisałem że mi odpowiada ale nie znam zasad od strony użytkowników
    jedynie
    > z informacji na stronach banków. Prosze o praktyczne informacje o za
    > przeciw. dzięki

    A jakie inne ogladales? :)

  • 6. Data: 2002-11-29 10:46:52
    Od: "cesna07" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam szanownych dyskutantów zamierzam otworzyć konto internetowe dla fimy
    > obecnie najbardziej odpowiada mi oferta inteligo - napiszcie czy mam rację
    > jeżeli nie to polećcie inny bank z góry dziękuję. Andrzej

    Mbank proponuję!

  • 7. Data: 2002-11-29 18:32:58
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 29 Nov 2002 10:44:46 +0100, w <as7cv7$ipb$1@news.onet.pl>,
    "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Witam szanownych dyskutantów zamierzam otworzyć konto internetowe dla fimy
    > obecnie najbardziej odpowiada mi oferta inteligo - napiszcie czy mam rację a
    > jeżeli nie to polećcie inny bank z góry dziękuję. Andrzej

    Jeśli odpowiada oferta to masz rację. Pułapek nie ma.