  • 1. Data: 2002-11-29 09:21:59
    Temat: [mBank] Termin pobrania prowizji za wznowienie karty
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    Witam,

    Pobrano mi prowizję za wznowienie karty do eMaxa.
    Nie, nie mam o to pretensji, mają prawo.

    Problem jest z terminem, kiedy ta prowizja została pobrana.
    Ani regulamin ani TOiP nie precyzuje dnia kiedy ma nastąpić
    obiążenie rachunku prowizją czy może ja czegoś nie widzę ?
    Jakie jest wasze zdanie, kiedy według was ta prowizja powinna zostać
    pobrana ?

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 2. Data: 2002-11-29 09:30:49
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    "Kazimierz" <k...@g...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Na logike w momencie wydania karty.

    Czyli wg Ciebie w mBanku jest to w momencie wysłania
    do klienta czy jakoś inaczej ?

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 3. Data: 2002-11-29 09:31:41
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    --

    Kazimierz
    GG1213856

    Composed by Mailer Signature (http://www.unusualworks.com)

  • 4. Data: 2002-11-29 10:45:10
    Od: s...@p...onet.pl

    > Witam,
    >
    > Pobrano mi prowizję za wznowienie karty do eMaxa.
    > Nie, nie mam o to pretensji, mają prawo.

    A ja mam pretensje, bo zostałem zaskoczony (wg mnie bank nie dopilnował kwestii
    poinformowania mnie o tym)

  • 5. Data: 2002-11-29 11:21:35
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    Witam,

    <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > A ja mam pretensje, bo zostałem zaskoczony (wg mnie bank nie dopilnował
    kwestii
    > poinformowania mnie o tym)

    Wybacz ale moim zdaniem niesłuszną. Informacja o tym była w wielu miejscach.
    Może przenieś sie do działu Private Banking w BRE lub innym banku, tam
    będziesz
    personalnie informowany o różnych rzeczach.

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 6. Data: 2002-11-29 11:24:46
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Nov 29, 2002 at 11:45:10AM +0100, s...@p...onet.pl wrote:

    >A ja mam pretensje, bo zostałem zaskoczony (wg mnie bank nie dopilnował kwestii
    >poinformowania mnie o tym)

    Masz zamiar pisac to w kazdym watku dotyczacym mbanku?

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-11-29 11:30:25
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Nov 29, 2002 at 12:21:35PM +0100, Tomasz Skorupa wrote:

> [...]
    >będziesz
    >personalnie informowany o różnych rzeczach.

    I do tego karte chipowa dostanie ;-)

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-11-29 11:46:24
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    > Czyli wg Ciebie w mBanku jest to w momencie wysłania
    > do klienta czy jakoś inaczej ?

    Kwota pobierana jest w momencie wygenerowania karty i jej zarejestrowania w
    systemie, jeszcze przed wysłaniem jej do klienta.

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 9. Data: 2002-11-29 12:05:28
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message

    > I do tego karte chipowa dostanie ;-)

    I miejsce do parkowania ( bez opłat i prowizji ) :-)

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 10. Data: 2002-11-29 12:08:47
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    "bwwald" <b...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl> napisał w wiadomości

    > Kwota pobierana jest w momencie wygenerowania karty i jej zarejestrowania
    > systemie, jeszcze przed wysłaniem jej do klienta.

    Dzięki za info. Od mojej strony wygląda to niewesoło bo nie mam pojęcia
    kiedy to
    nastąpi, mogę jedynie 'estymować' :-(

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa