  • 21. Data: 2002-12-03 10:52:50
    Temat: Re: Forum bankowosci Elektornicznej
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    ze przedakcesyjnym pisze sie razem :)

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 22. Data: 2002-12-03 11:16:05
    Od: g...@p...onet.pl

    Temat fajny taki prawniczo biznesowy
    w UE jest szereg dyrektyw dotyczacych m.in. przelewow zagranicznych, wyplat z
    bankomatow, pieniadza elektronicznego, podpisu elektronicznego itp...
    Mozna zrobic prace jak te uregulowania funkcjonuja na rynku UE jakie maja
    skutki na rynku i jakie potencjalnie moze byc ich wplyw (technologiczny,
    rynkowy) na polskim rynku przed i po wejsciu. To bylaby dobra praca... Mysle,
    ze ze wzgledu na charakter odtworczy temat jak najbardziej nadaje sie do pracy
    magisterskiej.

  • 23. Data: 2002-12-03 11:22:02
    Od: g...@p...onet.pl

    A co takiego chcesz analizowac - funkcjonalnosc, ceny, liczby klientow -
    przeciez to jest temat na 3 szpaltowy atrykul w Rzepie...
    Dla wszystkich piszacych o bankowosci elektronicznej sugeruje skupic sie na
    takich aspektach jak - koszty bank. elektronicznej, migracja do kanalow
    elektronicznych, sprzedaz w kanalach elektronicznych. Taki temat pracy jest
    ciekawy i na maksa na czasie...

  • 24. Data: 2002-12-03 11:31:30
    Od: "AL_BUNDY" <a...@A...pl>

> [...]
    > ale i IVR i call center i home banking i WAP i bankomaty i TVbanking i
    > co tam jeszcze wymyslili. Jak trafisz na kogos, kto to rozrozna, to ci

    .
    Zdaje sobie z tego sprawe...aczkolwiek to jest licencjat i zamierzam o tym
    tylko wspomniec a najbardziej sie skupic oczywiscie na internecie, kartach i
    bankowosci telefonicznej
    TVbankingu nie ma w Polsce ?
    AL
    (jesli chcesz odpisac wytnij ANTY-SPAM z adresu maila)

  • 25. Data: 2002-12-03 11:38:53
    Od: "AL_BUNDY" <a...@A...pl>

    > ze przedakcesyjnym pisze sie razem :)
    >
    > --
    hmm w wordzie pokazuje mi ze blad jest jak napisze razem
    AL

  • 26. Data: 2002-12-03 11:59:45
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    kanalow
    > elektronicznych, sprzedaz w kanalach elektronicznych. Taki temat

    A ktory bank elektroniczny daci takie dane? :)
    A opierajac sie na slynnym 1,07 w placowce i 0,01 $ przez Internet za
    daleko nie pojda :)

    Wyliczenia przeprowadzane w USa jednoznacnzie wskazywaly, ze to czego
    banki wirtualne nie wydaly na placowki, to wydaly z naddatkiem na
    marketng ;)

  • 27. Data: 2002-12-03 12:38:08
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    > TVbankingu nie ma w Polsce ?

    A InvestBank i Polsat?

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 28. Data: 2002-12-03 21:57:53
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:asgnsr$76e$1@news.onet.pl...
    > Co do tematu - "produktem" IFS to moim zdaniem (opieram sie na
    > literaturze) jest jak na razie tylko ROR, pewnie niedlugo bedzie karta
    > kredytowa.

    A lokata?

    > Aha i jeszcze jedna uwaga - wrecz fundamentalna - zapewne bedziesz
    > pisal o Inteligo i mBanku i VW B direct- pamietaj jednak, ze tytul
    > traktuje jednak o wszystkich bankach, a nie zaweza go do bankowosci
    > wirtualnej. Jako, ze bankowosc wirtualna w temacie brzmi raczej glupio
    > ;) zamienilbym na "analiza bankowosci internetowej..." (szczegoly
    > mojego wywodu na mojej stronie ;)

    Juz rozrozniam elektroniczna od internetowej i jednak pozostane przy
    elektronicznej. Juz zaczalem pisac - nie chce znowu tematu zmieniac.
    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 29. Data: 2002-12-03 21:59:11
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:ashvsf$pj7$1@news.onet.pl...
    > ale i IVR i call center i home banking i WAP i bankomaty i TVbanking i

    Wlasnie o TV bankingui zapomnialem i nic na ten temat nie mam. Masz cos?

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 30. Data: 2002-12-03 22:00:26
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    > A co takiego chcesz analizowac - funkcjonalnosc, ceny, liczby klientow -
    > przeciez to jest temat na 3 szpaltowy atrykul w Rzepie...

    Jak juz napisze prace to Ci ją przesle i udowodnie, ze mozna na ten temat
    napisac prace na troche wiecej :)

    --

    Kazimierz
    GG 1213856