  • 1. Data: 2002-11-29 09:50:37
    Temat: Kredyt hipoteczny z ubezpieczeniem wkładu własnego
    Od: "Piotr Giniewski" <p...@g...pl>

    Witam!

    Słyszałem że w niektórych bankach istnieje możliwośc ubezpieczenia wkładu
    własnego i dzięki temu kredyt przyznawany jest w wysokości 100% wartości
    inwestycji (oczywiście w zalżności od zdolności). Korzystał może ktoś z
    takiego rozwiązania albo zna więcej szczegółów?

    --
    Piotr Giniewski

  • 2. Data: 2002-11-29 10:01:18
    Od: premek <p...@U...TO.wp.pl>

    Piotr Giniewski pewnego razu popełnił(a):

> [...]
    > 100% wartości inwestycji (oczywiście w zalżności od zdolności).
    > Korzystał może ktoś z takiego rozwiązania albo zna więcej

    witam

    jest cos takiego w PKO BP, ale pani zaczela mowic o poreczycielach, lub
    hipotece na drugiej nieruchomosci ???
    byc moze to specyfika tego oddzialu, w ktorym bylem bo jak spytalem o
    promocje (ktos wspominal o obnizonej lub braku prowizji) to pani tez
    sie mocno zdziwila ...

    pozdro
    ---------------------------
    premek

  • 3. Data: 2002-11-29 13:00:14
    Od: "-< CZAJU >-" <a...@f...onet.pl>

    Wlasnie jestem w trakcie rozpoznawania rynku w tym temacie, i jestem po
    rozmowie na ten temat w PKO BP,
    z tego co wiem nie ma problemu, ubezpieczaja wklad na 3,5 na 5 lat. Nie bylo
    mowy o zadnych poreczycielach.
    Tez szukam kreduty na 100%, wiem ze jeszcze w Bud_banku jest taka mozliwosc.
    Przejrzyj oferty bankow na Expanderze.
    Pozdrawiam Adam

  • 4. Data: 2002-11-29 13:52:04
    Od: "Piotr Giniewski" <p...@g...pl>

    Użytkownik "-< CZAJU >-" <a...@f...onet.pl> napisał:

> [...]
    > rozmowie na ten temat w PKO BP,
    > z tego co wiem nie ma problemu, ubezpieczaja wklad na 3,5 na 5 lat. Nie

    A jak u nich kształtują się wymogi co do zarobków - na jakimś sensownym
    poziomie?

    > Tez szukam kreduty na 100%, wiem ze jeszcze w Bud_banku jest taka
    mozliwosc.
    > Przejrzyj oferty bankow na Expanderze.

    Przeglądałem już tyle ofert że szczerze mówiąc robi mi się niedobrze kiedy
    słyszę słowo bank. Dzisiaj mam rozmawiać z GE BM - zobaczymy co mi
    zaproponują.

    --
    Piotr Giniewski
    EXCEL

  • 5. Data: 2002-11-29 14:29:31
    Od: "-< CZAJU >-" <a...@f...onet.pl>

    > A jak u nich kształtują się wymogi co do zarobków - na jakimś sensownym
    > poziomie?

    To zalezy co dla Ciebie znaczy sensowny poziom.

    > mozliwosc.
    >
    > Przeglądałem już tyle ofert że szczerze mówiąc robi mi się niedobrze kiedy
    > słyszę słowo bank. Dzisiaj mam rozmawiać z GE BM - zobaczymy co mi
    > zaproponują.

    Znam ten bol, sam tez juz wymiekam, ale coz zrobic, nie ma "letko" :o))