  • 1. Data: 2002-11-29 10:43:56
    Temat: Forum bankowosci Elektornicznej
    Od: d...@p...com

    Witam
    Bez echa na liście przeszła impreza która odbyła się wczoraj w Warszawie pod
    tytułem Forum Bankowosći Elektronicznej.
    Szkoda trochę bo nawet ciekawie to wyglądało.
    Oficjalnie o samej konferencji jest już pewnie coś na stronie organizatora
    http://www.biznespolska.pl/konferencje/konferencje/0
    21128/index.asp

    Tak w 3 słowach:
    - klientom zarówno indywidualnym jak i instytucjonalnym nie zapowiedziano
    żadnych nowości w zakresie zarówno produktów jak i technologii.
    - widać pewną ostrożność w prognozowaniu trendów rozwoju - kryzys w branży
    zapowiedzi patrzenia na koszta, redukcje ograniczenie inwestycji
    - Czas zmiany sposobu działania banku, większa segmentacja klienta powoli
    nadchodzi. Na razie grupa niekochana - ludzie modzi o średnich i niewielkich
    dochodach, dynamicznie obracajacy kapitałem(co ciekawe również studenci.)

    Fakt że banki powiedziały głośno o kosztach świadczy o tym że wkrótce klienci
    zaczną za to wszystko płacić więcej niż dotychczas.

    Dominik

  • 2. Data: 2002-11-29 11:00:52
    Temat: Re: Forum bankowosci Elektornicznej
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Bez echa na liście przeszła impreza która odbyła się wczoraj w
    Warszawie pod
    > tytułem Forum Bankowosći Elektronicznej.

    Pisalem, pisalem.
    Tylko zauwaz kogo na to stac - jesli stac to raczej tu nie pisuje :)
    A jesli czytuje - to ja poprosze o jakies materialy :)
    Z gory dzieki!

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 3. Data: 2002-11-29 11:16:33
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:as7hgg$30l$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Tylko zauwaz kogo na to stac - jesli stac to raczej tu nie pisuje :)
    > A jesli czytuje - to ja poprosze o jakies materialy :)

    Ja tak samo.

    --

    Kazimierz
    GG1213856

    Composed by Mailer Signature (http://www.unusualworks.com)

  • 4. Data: 2002-11-29 19:01:11
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Kazimierz" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ja tak samo.

    Ja takze niesmialo przylaczam sie do prosby...

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-12-02 14:54:57
    Od: d...@p...com

    > Użytkownik "Kazimierz" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > >
    > Ja takze niesmialo przylaczam sie do prosby...
    >
    > --
    > JaKi
    >

    > --
    Coś się postaram wymyśleć.

  • 6. Data: 2002-12-02 15:48:24
    Od: "AL_BUNDY" <a...@A...pl>

    > Coś się postaram wymyśleć.

    milo by bylo, moze cos do mojej pracy licencjackiej by wpadlo :D
    AL

  • 7. Data: 2002-12-02 21:06:17
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    Użytkownik "AL_BUNDY" <a...@A...pl> napisał w wiadomości
    > milo by bylo, moze cos do mojej pracy licencjackiej by wpadlo :D

    Na jaki temat piszesz?
    Ja pisze magisterke nt. bankowosci elektronicznej.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 8. Data: 2002-12-02 22:01:14
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Ja pisze magisterke nt. bankowosci elektronicznej.

    Temat rzeka :) Juz ci podpowiadam, zebys go ograniczyl.

  • 9. Data: 2002-12-02 22:21:28
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:asglo9$1l0$1@news.onet.pl...

    > Temat rzeka :) Juz ci podpowiadam, zebys go ograniczyl.

    Pelny temat: "Analiza rynku bankowosci elektronicznej w Polsce ze
    szczegolnym uwzglednieniem produktow IFS Inteligo"

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 10. Data: 2002-12-02 22:23:58
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Kazimierz" <k...@g...pl> wrote in news:asgmce$ba$1@foka.acn.pl:

    /ciach.../

    > Pelny temat: "Analiza rynku bankowosci elektronicznej w Polsce ze
    > szczegolnym uwzglednieniem produktow IFS Inteligo"

    Troche nieaktualny temat ;-)

    W.