  • 21. Data: 2002-01-04 19:40:37
    Temat: Re: bankier
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > sprawdziłem - i się da, może zmienię adres ;-)

    Ja najlepiej reaguje jak chce w jakims serwisie sie zalogowac- biore nowy
    login amra albo amra44 zajete ja piana - probuje na swoje hasla i... ale ja
    zapominalski :)

    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.info

  • 22. Data: 2002-01-07 16:22:10
    Temat: Re: FortisBank
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com> wrote in message
    > "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>
    >
    > Chyba, że się ją zakoduje :)

    Tu nawet może być przewaga. Bo jak ktoś sobie to sprytnie zakoduje to może
    wziąć ze sobą na wakację 10 kopii takich kodów i schować na kwaterę, do
    buta, do auta itd ;-))) W przypadku kradzieży np rzeczy z hotelu zawsze mamy
    też egzemplarz w samochodzie :-)))

    K. Kowalski

  • 23. Data: 2002-01-07 17:14:41
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski"
> [...]
    > wziąć ze sobą na wakację 10 kopii takich kodów i schować na kwaterę, do
    > buta, do auta itd ;-))) W przypadku kradzieży np rzeczy z hotelu zawsze

    a nie lepiej taka sprytnie zakodowana tabele wyslac sobie mailem na konto
    pocztowe dostepne przez www? Po co ja nosic w bucie jak bedzie ona
    potrzebna dopiero gdy bedziemy siedziec przy kompie ;-))))
    *** blad ***