  • Data: 2002-01-04 10:14:51
    Temat: Re: FortisBank
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Hehehe :-))))))) Niezłe, niezłe, nienajgorsze ;-)
    > W którym ja już banku nie pracowałem :-))))
    > No niestety - próbuj dalej ;-)

    Przeciez nie pisze, ze pracujesz w Nordea...
    Pisze o indukcji ;)
    JEzeli masz adres w domenie bankier.pl - to pewnie jestes z ta strona
    (firma) zwiazany - a jezeli tak - trzeba zobaczyc co robi Nordea - co robi?
    ano prowadzi cholernie wielka akcje reklamowa - wystaczy poprzegladac
    gazety, tablice reklamowe na miescie, internet...
    Idac dalej - Fortis e-pakietu nie reklamuje - co wiecej jest bezposrednim
    konkurentem Nordeii.
    Ty jako pracownik Bankiera.pl - ktory w porfelu gieldowej spolki dziala tak
    jak dziala - czy raczej nie dziala tak jak powinien - musisz dbac o
    klientow - to znaczy, zeby reklamowali sie u Was - bo to sa wplywy i zyski.
    Dlatego moim zdaniem nie jestes obiektywny, Bo rownie dobrze mogles
    zareklamowac LGnetam a tego nie zrobiles.

    hu, hu, uh - no i co ty na taka wersje???

    --

    ------
    Amra the Freelancer