  • Data: 2002-01-04 10:49:04
    Temat: Re: FortisBank
    Od: "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:a13rko$1a5$1@flis.man.torun.pl...
    > "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl> wrote in message
    > Nie zrozumiałeś idei moich obliczeń :-) Chodzi o to, że Fortis IMHO nie
    jest
    > wcale już taki dobry jako bank zapasowy. Skoro masz pod nosem tyle
    > bankomatów Euronetów to polecałbym

    Mam konto w mBanku, ale...
    Fakt, że mam dużo Euronetów, tyle, że ten na Neste jest często zepsuty,
    niestety, a bliżej mam do BZWBK/Integrum/ING niż do Galerii Mokotów.
    Wygodniej mi jest brać kaskę z tych maszyn. Dość często jeżdżę na Mazury.
    Konkretnie do Pisza, a najbliższy tam bankomat Euronetu jest w Olsztynie. Ja
    wiem że można wziąć kasę wcześniej, ale są też przyzwyczajenia. Dlatego mimo
    podwyżki w Fortisie, e-pakiet dalej będzie moim podstawowym kontem.
    Zwłaszcza, że mam w Raszynie oddział - kilometr o pracy :) i dwa pod domem.
    A kasę i tak trzymam w mBanku i przelewam co jakiś czas do Fortisa.

    Pozdrawiam
    Janusz