  • 1. Data: 2002-03-04 21:31:11
    Temat: Fortis wycofuje sie rakiem...
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    No to ciekaw jestem..
    Cos mi sie wydaje, ze e-Pakiet jest na straty. Tylko czy oni tak zmienia
    warunki, czy ludzie odejda pierwsi...
    Oto ostatnia odpowiedz z poczty wewnetrznej:

    "W przypadku e-Pakietu nie można otrzymać karty Visa Classic. Nie wiadomo
    jeszcze, czy i kiedy taka usługa zostanie udostępniona."

    Ostatnio pisali, ze pracuja i niezwlocznie mnie powiadomia...

    eeeeech...

    Aaaa... Piep... polskie banki. Czy zostal mi tylko Pekao Sa z kontem
    studenckim + chargowa karta????? :((((

    W sumie jeszcze troche i wale - jak mi do czerwca nie dadza, to zakladam
    konto WWW w Pekao - w polaczeniu z Multibankiem bedzie ok. :)

  • 2. Data: 2002-03-04 21:44:13
    Temat: Re: Fortis wycofuje sie rakiem...
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > Aaaa... Piep... polskie banki. Czy zostal mi tylko Pekao Sa z kontem
    > studenckim + chargowa karta????? :((((

    W Millennium możesz dostać kredytówkę na podstawie historii rachunku
    tylko...

  • 3. Data: 2002-03-04 22:38:25
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "calcium300mg" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > W Millennium możesz dostać kredytówkę na podstawie historii rachunku
    > tylko...

    nie na podstawie rachunku tyko pod lokate...

    - 6 m-cy rachunek otwarty
    - lokata 3 miesiecza (odnawialna 40% limit, nieodnawialna - 20% imitu)
    - przy lokacie powyzej 3000 karty po 50% (VC 45 PLN, Amex 55 PLN)
    - ubiegac mozna sie o karty po miesiacu od zalozenia lokaty

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-03-04 22:41:38
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > W Millennium możesz dostać kredytówkę na podstawie historii rachunku
    > tylko...

    Ooooo. A ja miekszam w bloku gdzie ma oddzial Millenium :) Jutro lece sie
    zapytac.
    P.S. No ale studentowi dadza???

  • 5. Data: 2002-03-05 14:51:34
    Od: "Jan W." <w...@i...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - przy lokacie powyzej 3000 karty po 50% (VC 45 PLN, Amex 55 PLN)
    > - ubiegac mozna sie o karty po miesiacu od zalozenia lokaty

    Która lepsza VC czy Amex?
    co znacza te procenty, mozna dzies o tym poczytac?

  • 6. Data: 2002-03-05 15:02:18
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Która lepsza VC czy Amex?
    > co znacza te procenty, mozna dzies o tym poczytac?

    Hi, hi - amex jest bardziej elytarny.. Bo VC kk to kazdy ma :) A zobacz
    jakie wymagania ma co do Amexa np Fortis...

    --

    ------
    Amra the Freelancer

    Prosze wypelnij ankiete. Zbieram dane do pracy magisterskiej
    http://ankieta.amra.pl
    Dziekuje!

  • 7. Data: 2002-03-05 15:03:19
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Tue, 5 Mar 2002 15:51:34 +0100, w
    <a62m2r$m0k$1@news.onet.pl>, "Jan W." <w...@i...pl> napisał(-a):

    > Która lepsza VC czy Amex?

    Oczywiście, że VC? No co Ci amex w Polsce?

  • 8. Data: 2002-03-05 15:11:43
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Oczywiście, że VC? No co Ci amex w Polsce?

    Dla szpanu :)

    --

    ------

  • 9. Data: 2002-03-05 15:14:21
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Tue, 5 Mar 2002 16:11:43 +0100, w
    <a62n7r$pes$1@news.onet.pl>, "AMRA" <a...@a...com>
    napisał(-a):

    > Dla szpanu :)

    Aha :).
    I gotówka w kieszeni.

  • 10. Data: 2002-03-05 15:15:33
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Hi, hi - amex jest bardziej elytarny..

    Tylko mało praktyczny.
    Można sobie go jedynie powiesić na szyi,
    albo wpiąć w klapę,
    albo nakleić od wewnętrznej strony na szybie samochodu -
    chyba że to PF126, to i tak nie zrobi wrażenia...
    PS