  • 11. Data: 2009-06-19 12:30:25
    Temat: Re: Fortis nie oddaje forsy!
    Od: V <r...@g...com>

    Ra pisze:

    > Wbrew twojej ironi jest to straszne. Co jakbyś potrzebował całej kasy
    > żeby np kupić auto ?
    > Druga rzecz lokata tygodniowa na 6% potem środki przez 3 dni leżą na
    > koncie na 0 czy 1% bo tak pewnie zostaną potraktowane. Jakie będzie
    > efektywne oprocentowanie takiej lokaty ?

    rynkowe..., i to jest logiczne zachowanie banku
    V.

  • 12. Data: 2009-06-20 10:15:13
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński"
> [...]
    > zakończone dalej figurują, a środki są niedostępne.
    > Zgłosiłem to pocztą prawie półtorej godziny temu i nie dostałem

    no i jak się skonczyła sprawa z e-lokatą, która nie chciała wrócić?
    moje się pięknie pokończyły i wróciły i ta z piątku 19 VI i ta z
    poniedzialku 22 VI

    To że ich system już w piątek po 22:00 księguje lokaty wracające w
    poniedzialek nie jest wcale takie dobre, bo przez to jak masz lokatę
    odnawialną kończącą się w poniedziałek to nie możesz jej w sobotę
    zmienić statusu, żeby się nie odnowiła - już jest za późno i ew. w
    poniedziałek trzeba ją zerwać, co nie jest jakąś stratą bo to dzień
    otwarcia lokaty.

    Dla tych którzy jeszcze zostają w Fortisie mogę dodać, że w ich systemie
    tydzien nie zawsze trwa 7 dni - czasem 8 lub więcej jeśli nagle siódmym
    dniu wypadnie święto (np. lany poniedzialek). Jak ktos ma wtedy lokaty
    antybelkowe to musi uważać
    *** blad ***

  • 13. Data: 2009-06-20 10:31:48
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote in message

> [...]
    > tydzien nie zawsze trwa 7 dni - czasem 8 lub więcej jeśli nagle siódmym
    > dniu wypadnie święto (np. lany poniedzialek). Jak ktos ma wtedy lokaty

    Ja zostaje... pakiet zloty + VG sprawuja sie bardzo dobrze :). A o lokatach
    to juz zdrazylem sie przekonac jakis czas temu, na szczescie odrazu po
    zalogowaniu widac odsetki z lokat, wiec mozna szybko naprawic takie bledy
    ;). Oczywiscie o ile ktos sie loguje w dniu odnowienia...

    MK

  • 14. Data: 2009-06-21 06:57:06
    Od: "mm" <jvgrxq.@.cb.barg.sv>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał:
    > Dla tych którzy jeszcze zostają w Fortisie mogę dodać,
    > *** blad ***

    A gdzie się przenosisz ?
    Bo ja już też zlikwidowalem e-pakiet. Oglądalem Aliora - oni mają ten sam
    system co fortis - i niestety te same niedogodności - tzn. nie księguja 3
    sesji. Chwilowo mam nordee i poza obrzydliwym internetem jest calkiem OK ;)

  • 15. Data: 2009-06-21 08:36:48
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "mm"

> [...]
    > sam system co fortis - i niestety te same niedogodności - tzn. nie
    > księguja 3 sesji. Chwilowo mam nordee i poza obrzydliwym internetem

    mam w Nordea Banku i jest OK, ale nie chce na tym rachunku mieszać, bo
    jest on główny dla mojej żony.
    Ja będę używał Toyoty (przelewy i zlecenia stale) do spółki z Aliorem
    (bankomaty)
    *** blad ***

  • 16. Data: 2009-07-29 17:38:57
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
    > Lokata nieodnawialna miesięczna się zakończyła, tygodniowa też. Jak byk
    > figuruje, że po zakończeniu lokaty przelew na główny rachunek. Minęły od
    > tego terminu trzy dni robocze. Pieniądze są dalej zablokowane i widoczne
    > jako lokata 0%.

    Hehe... tak sie zmialem a tu dzis lokate, ktora mial sie zakonczyc
    kompletnie wcielo. Co wiecej zdefiniowany przelew, ktorego czesc mialy
    stanowic srodki z niej, zostal zrealizowany i mam niedozwolony debet.
    Zlozylem reklamacje przez Planete i dostalem odpowiedz, ze zostala
    skierowana do odpowiedniej jednostki. Chyba moja migracja troche sie
    przyspieszy, bo Fortis staje sie coraz mnie elastyczny i nieco zawodny, a
    merge dopiero w ten weekend.
    Jesli ktos chce sledzic polaczenie systemow to polecam dodanie do
    obserwowanych http://fortisbank.blip.pl/.

    MK

  • 17. Data: 2009-07-29 19:20:41
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    ->
> [...]
    > stanowic srodki z niej, zostal zrealizowany i mam niedozwolony debet.
    > Zlozylem reklamacje przez Planete i dostalem odpowiedz, ze zostala

    No, i juz saldo skorygowane, lokata sie odnalazla :).

    MK

  • 18. Data: 2009-08-10 06:26:10
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

> [...]
    > merge dopiero w ten weekend.
    > Jesli ktos chce sledzic polaczenie systemow to polecam dodanie do

    I mi też znowu zginęła jedna z lokat, która kończyła się w piątek.
    Ręce opadają...

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/