  • 1. Data: 2002-01-31 22:12:16
    Temat: Fortis HIT
    Od: "KT" <kryst@usun_polbox.pl>

    Nie wiem czy ktoś zauważył ale Fortis zmienił oprocentowanie pożyczki w
    rachunku osobistym do 13,5%.
    To chyba rekordowo szybka reakcja na obniżkę RPP.
    Nic tylko chwalić.

    A gazety piszą bzdety że banki nie obniżają oprocentowania kredytów.

    Chyba w końcu spróbuję przenieść do Fortisa pożyczkę z Eurokonta.
    Może dadzą.

    KT

  • 2. Data: 2002-01-31 22:22:58
    Temat: Re: Fortis HIT
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Nic tylko chwalić.
    Ubezpieczyli tez VC (24h przed zgloszeniem) i VE (3h...)
    pzd

  • 3. Data: 2002-01-31 23:44:15
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    >Ubezpieczyli tez VC (24h przed zgloszeniem) i VE (3h...)

    ale e-pakiet za 7+1 zl... dopiero teraz zauważyłem ;-)
    Chyba go zamkne, to juz nie jest oplacalne :-((
    A kursy walut nie maja znowu tak atrakcyjne, zeby warto bylo te VE trzymac
    tylko na wyjazdy za granicę...

    Trudno, podobal mi sie ten bank, ale 8 zeta miesiecznie za internetowe konto
    z karta to grubo za duzo. Nawet jesli kazdy bankomat wyplaca bez prowzji...
    za duzo... szkoooda.... (lament i zawodzenie, kurtyna w dół ;-)

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam

  • 4. Data: 2002-02-01 09:08:27
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

> [...]
    prowzji...
    > za duzo... szkoooda.... (lament i zawodzenie, kurtyna w dół ;-)

    Zrobię to samo ale odczekam do końca ważności karty.

    --
    Jan Werbinski +48 68 3630000 +48 606 269777
    j...@p...pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul

  • 5. Data: 2002-02-01 11:00:46
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Zrobię to samo ale odczekam do końca ważności karty.

    A ja trzymam. Za leniwy jestem zeby latac do Euronetow...
    Co ciekawe - wszyscy na wszysrtko narzekaja - tylko gdzie sie przeniosa -
    chyba niedlugo przyjdzie pogodzic sie z marmurkami??? P

  • 6. Data: 2002-02-01 13:33:20
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    >A ja trzymam. Za leniwy jestem zeby latac do Euronetow...
    >Co ciekawe - wszyscy na wszysrtko narzekaja - tylko gdzie sie przeniosa -
    >chyba niedlugo przyjdzie pogodzic sie z marmurkami??? P

    hmm, kiedys dawno robilem sobie kalkulacje. Jesli chodzi o uzywanie karty za
    granica (do bankomatow), to przy wyplatach:
    3*50 zl
    5*100
    2*200

    fortis kosztuje 96,00 na rok (prowadzenie+prowizje).
    a np. BSK 77,50 (konto za 3 zl/mies, w dodatku mozna miec tu rownoczesnie VE
    i M). W dodatku mam niemiłe doswiadczenia z fortisem - w lecie, kilkakrotnie
    gdy potrzebowalem gotówki za granicš, mieli awarię systemu. BSK za to poszedł
    bez problemów, a liniowa prowizja 3% pozwala wypłacać nawet małe kwoty.

    Oczywiscie wszystko to kwestia co i gdzie i jak czesto sie uzywa.

    Jak wiecej jezdzilem, to fortis byl przydatny, obecnie jednak uklad mi sie
    zmienil, wszedzie wokol najblizej domu/pracy mam bankomaty WBK (Poznań, więc
    nie dziwne ;-) a tam do wypłat mogę mieć VE lukasa (teraz jako portmonetke
    nosiłem VE fortisa).

    A do płacenia przelewami wole mbank, ma wieksze mozliwosci niz fortis
    (dowolne przelewy).

    No i za ustanowienie wlasnych limitow na VE w fortisie pobrali 6zl - nawet
    nie poinformowali mnie o tym. A dotychczas miałem dobre zdanie o nich... no,
    głupio, fortis. A może to ja jestem za biedny i zwracam uwagę na marne 6 czy
    7 zł... ;-)

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam

  • 7. Data: 2002-02-01 16:34:53
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Adam_mb"
    > A do płacenia przelewami wole mbank, ma wieksze mozliwosci niz fortis
    > (dowolne przelewy).

    glupoty gadasz - fortis ma w planecie wszystko co trzeba w przeciwienstwie
    do mbanku - ciagle widze ze macie postulaty czego to w mbanku brakuje ;-)))

> [...]
    no,
    > głupio, fortis. A może to ja jestem za biedny i zwracam uwagę na marne 6

    no to pewnie zwrociles uwage na szykowane zmiany w mbanku ;-)))
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-02-01 16:54:15
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    "blad" <b...@W...pl> napisal w <a3eg3d$iul$1@news.tpi.pl>:

    >glupoty gadasz - fortis ma w planecie wszystko co trzeba w przeciwienstwie
    >do mbanku - ciagle widze ze macie postulaty czego to w mbanku brakuje ;-)))

    zrob przelew w czyims imieniu w fortisie.
    zobacz, od kogo dostales przelew (nr rachunku, nadawca).
    przelewy w fortisie oczywiscie chodza on-line...

    poza tym chodzi u mnie wyraznie wolniej niz mbank - to podlaczenie poprzez
    siec inetii nie majacej latwych wyjsc... nie wychodzi dobrze.

    >no to pewnie zwrociles uwage na szykowane zmiany w mbanku ;-)))

    a co konkretnie cie gryzie?

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam

  • 9. Data: 2002-02-01 17:05:57
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    m...@i...pl (Adam_mb) napisal w
    <X...@1...254.173.2>:

    >zobacz, od kogo dostales przelew (nr rachunku, nadawca).

    poprawka - nr rachunku nadawcy widac, za to nie wiem, na jaki nr przelew
    poszedl. Czyli niedoróbka.

    Z zalet - poczta wewnętrzna, na którš zwykle po jakims czasie odpisujš, choc
    z pilnymi rzeczami lepiej dzwonić.

    Znowu mój kolega np. próbował zrobić kilka przelewów w fortisie będšc za
    granicš (9600 bps), zrezygnował po minucie, bo tak pooowolutku się toto
    ładowało, te wszystkie zbędne buttony-grafiki.

    Ja nie mówię, że planeta jest straszna - ale nie jest to też cos idealnego. A
    opłacalnosc e-pakietu zależy od potrzeb, z tym że przy 8 zł/mies oczekiwania
    rosna, a możliwosci sa praktycznie takie same (ochrona VE nie jest czyms
    super, bo wystarczy ustawic niski limit transakcji bezgotówkowych i mamy ten
    sam efekt, bez żadnych górnych limitów ;)

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam

  • 10. Data: 2002-02-01 17:21:49
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Adam_mb" <
    > zrob przelew w czyims imieniu w fortisie.
    > zobacz, od kogo dostales przelew (nr rachunku, nadawca).
    > przelewy w fortisie oczywiscie chodza on-line...

    wszystkie banki dokladaja do wysylanej elixirem transakcji numer rachunku
    nadawcy i jego nazwe jesli mBank pozwala na inne wysylanie informacji ze
    wysyla kto inny to jest to jakies oszustwo.
    W tytule operacji mozna zmiescic wszystko co chcesz

    > poza tym chodzi u mnie wyraznie wolniej niz mbank
    to juz twoj problem ;-))

    > a co konkretnie cie gryzie?

    mnie nic, predzej ciebie - cytujac reklame mBanku: "stac mnie na inny bank"
    *** blad ***