  • Data: 2002-02-01 17:21:49
    Temat: Re: Fortis HIT
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam_mb" <
    > zrob przelew w czyims imieniu w fortisie.
    > zobacz, od kogo dostales przelew (nr rachunku, nadawca).
    > przelewy w fortisie oczywiscie chodza on-line...

    wszystkie banki dokladaja do wysylanej elixirem transakcji numer rachunku
    nadawcy i jego nazwe jesli mBank pozwala na inne wysylanie informacji ze
    wysyla kto inny to jest to jakies oszustwo.
    W tytule operacji mozna zmiescic wszystko co chcesz

    > poza tym chodzi u mnie wyraznie wolniej niz mbank
    to juz twoj problem ;-))

    > a co konkretnie cie gryzie?

    mnie nic, predzej ciebie - cytujac reklame mBanku: "stac mnie na inny bank"
    *** blad ***