  • Data: 2002-02-02 09:41:22
    Temat: Re: Fortis HIT
    Od: m...@i...pl (Adam_mb) szukaj wiadomości tego autora

    >Istotnie - jesli niedlugo mBank nie bedzie sie za wiele roznil od innych
    >bankow - tylko tym, ze jest darmowy (przelewy, prowadzenie + bankomat), to
    >jednak chyba wole fortis wlasnie za to ze wyciagam gdzie chce, a nie tam
    >gdzie musze.

    Wszystko zależy, do czego używasz. Jesli do częstego wypłacania małych kwot w
    bankomatach, to na pewno e-pakiet jest nie do pobicia. Ale znowu jako
    skarbonka na większe kwoty...

    Mnie się mbank do przelewów bardziej podoba, bo chodzi błyskawicznie - a
    fortis ociężale.

    A teraz:
    Serwer przecišżony
    Operacja nie może zostać zrealizowana ze względu na chwilowe obcišżenie
    serwera.
    Przepraszamy. Proszę spróbować ponownie za chwilę.

    Oczywiscie, to dalej moja wina... (a akurat pisalem korespondencje do nich -
    moglem napisac w notatniku i wkleic). Nie, zlecone przelewy bardzij pewne sa
    dla mnie w mbanku, tak mi cos mowi...

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam