  • Data: 2002-02-02 16:56:46
    Temat: Re: Fortis HIT
    Od: m...@i...pl (Adam_mb) szukaj wiadomości tego autora

    "AMRA" <a...@a...com> napisal w <a3gq0t$440$1@news.onet.pl>:

    >Co do malych sum - nie lubie nosic przy obie gotowki - ale znowu tez za
    >czesto nie wyplacam - jesli to jak musze - tam gdzie sie da place karta.

    Ja jak mam zaplacic w spozywczaku 10-20 zl, to wole zrobic to gotówka -
    szkoda czasu. Znowu w spożywczaku-supermarkecie wolę te 10-20 karta, bo trwa
    to krócej ;-)

    >Dla mnie Fortis jest ok.

    ja na razie przestaje narzekać - widzę, ze wszędzie idzie równanie do jednego
    poziomu... za 3 mies. może się okazać, że fortis jest jedna z
    korzystniejszych ofert na rynku ;-))

    Tylko szkoda, że żadnych kart dla strefy euro nie maja :-(

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam