  • 1. Data: 2009-01-25 21:16:41
    Temat: Felieton
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    Wklejam go w całości ce względu na jakże istotną jego treść:

    W służbie bezpieczeństwa

    " [...]
    Krzysztof Olewnik, syn przedsiębiorcy Włodzimierza Olewnika z Płockiego,
    został porwany przez nieznanych sprawców 27 października 2001 roku. W dwa
    dni potem porywacze zażądali od rodziny okupu w wysokości 300 tysięcy euro.
    Rodzina zebrała pieniądze i przekazała je porywaczom, zgodnie z ich
    instrukcjami zrzucając 24 lipca 2003 roku torbę z Alei Armii Krajowej w
    Warszawie. Policja oczywiście była o wszystkim na bieżąco informowana, ale -
    jak się później okazało - w ogóle ani nie spenetrowała miejsca, w którym
    porywacze zażądali zrzucenia torby z pieniędzmi, ani nie obserwowała
    zdarzenia. Mimo przekazania okupu, 5 września 2003 roku Krzysztof Olewnik
    został zamordowany. O tym jednak nikt wtedy nie wiedział, bo śledztwo w tej
    sprawie policja prowadziła wyjątkowo nieudolnie, popełniając wszystkie
    możliwe zaniedbania i błędy. Na przykład porywacze wielokrotnie dzwonili do
    rodziny porwanego, ale policja ani nie sprawdziła kto, ani - skąd dzwoniono.
    Warto przypomnieć, że w Polsce rejestrowane są nie tylko wszystkie rozmowy z
    telefonów komórkowych, ale utrwalana jest również ich treść. Ojciec
    porwanego przekazał policji anonimowy list, którego nadawca wskazywał osoby
    zamieszane w sprawę porwania (jak się później okazało - również jego
    mordercę), ale policja ten sygnał zignorowała. Wreszcie w czerwcu 2004 roku
    skradziono w Warszawie policyjny samochód z 16 tomami akt tego śledztwa.
    Nigdy nie znaleziono sprawców tej kradzieży, a prokuratura skwapliwie
    umorzyła postępowanie, chociaż wkrótce do Włodzimierza Olewnika zgłosił się
    nieznany mężczyzna, przekazując mu kartkę z notatka, że "Akta miały zginąć.
    Dobrze, że w chwili kradzieży policjantów nie było przy nich, bo też
    musieliby zginąć.". Nieznani sprawcy grozili świadkom, ale nadal pozostawali
    nieznani zarówno dla policji, jak i prokuratur prowadzących czynności w tej
    sprawie. Bo prokuratura warszawska jakoś nie potrafiła sobie poradzić i
    dopiero prokuratura w Olsztynie miała więcej szczęścia; w październiku 2006
    roku udało się jej znaleźć zwłoki porwanego Krzysztofa Olewnika, a także
    natrafić na ślad sprawców tej zbrodni. Jeden z nich był bardziej rozmowny i
    dzięki temu udało się doprowadzić ich przed sąd - ale nie wszystkich, bo sam
    główny herszt powiesił się w celi olsztyńskiego aresztu zanim rozpoczął się
    proces. Skazani na dożywocie Sławomir Kościuk i Robert Pazik też się
    powiesili w więzieniu w Płocku - pierwszy w kwietniu 2008 roku, a drugi - 19
    stycznia br. W tej sprawie skazanych zostało jeszcze 10 ludzi, a zarzuty ma
    podobno usłyszeć również b. szef SLD z Sierpca Krzysztof Korytowski.

    Przypominam tę sprawę, bo wszystko w niej wzbudza podejrzenia, iż sprawcy
    tej zbrodni albo byli tajnymi współpracownikami rozwiązanej niedawno
    razwiedki, albo byli przez nią doraźnie wynajmowani do mokrej roboty, co w
    sumie na jedno wychodzi. W przeciwnym razie nie da się w żaden sposób
    wytłumaczyć nieudolności policji i prokuratur, które w innych przypadkach
    działają aż nadto energicznie. Na przykład ojcu zamordowanego niezawisła
    prokuratura już postawiła zarzut "naruszenia nietykalności cielesnej
    prokuratora", bo podobno na skutek silnego wzburzenia, wywołanego lekturą
    akt sprawy zabójców jego syna miał chwycić prokuratora za klapy marynarki.
    Podobnie trudno wytłumaczyć serię samobójstw, popełnionych w celach
    monitorowanych 24 godziny na dobę. Najwyraźniej w tej sprawie oprócz już
    znanych, działają również "nieznani sprawcy", o których niczego nie wiemy,
    poza jednym - że, podobnie jak w głębokim PRL-u, pozostają w ścisłym związku
    z razwiedką i wykonują polecenia "człowieków honoru".

    O wykonywanie poleceń "człowieków honoru" podejrzewam również Platformę
    Obywatelską, jak i cały rząd premiera Donalda Tuska, który w ten sposób
    odwdzięcza się za stworzenie mu możliwości uchwycenia zewnętrznych znamion
    władzy. Tym między innymi tłumaczę sobie tajemniczość, jaka nadal otacza tę
    sprawę, mimo, iż niezawisły sąd już sprawców niby to osądził - zaś epidemia
    samobójstw w celach monitorowanych przez 24 godziny na dobę tylko te
    podejrzenia wzmacnia. W tych podejrzeniach nie jestem bynajmniej
    odosobniony, bo osoby dobrze poinformowane utrzymują, że premier Donald
    Tusk, który początkowo, podobnie jak i cała Platforma Obywatelska, nie
    chciał nawet słyszeć o zdymisjonowaniu ministra sprawiedliwości Zbigniewa
    Ćwiąkalskiego po znalezieniu Roberta Pazika powieszonego w swojej
    monitorowanej celi, ale kiedy zobaczył sondaże, to nie tylko zdymisjonował
    ministra, ale i wiceministra Cichosza, odpowiedzialnego za więzienia i szefa
    Służby Więziennej, pana Pomiankiewicza, ale nawet kazał Platformie zgodzić
    się na powołanie sejmowej komisji śledczej w do sprawy zabójstwa Krzysztofa
    Olewnika, chociaż jeszcze kilka godzin wcześniej najtęższe autorytety tej
    partii przekonująco dowodziły, że nie tylko nie ma to sensu, ale jest
    głęboko szkodliwe zarówno dla samego śledztwa, jak i wymiaru
    sprawiedliwości. Głowy zatem poleciały, ale też tylko na tym poziomie, więc
    "człowieki honoru", chociaż oczywiście demonstrują nieutulenie w żalu z
    powodu takiego potraktowania ministra Ćwiąkalskiego i rozgoryczenie objawami
    niewdzięczności i samowolką premiera Tuska, przecież zasadniczo nie utraciły
    zaufania ani do niego, ani do Platformy Obywatelskiej - że nie wykorzysta
    tej sprawy do jakiejś desperackiej próby emancypacji.

    Wkrótce okaże się, czy mają rację, czy nie, bo oto premier Tusk na miejsce
    Zbigniewa Ćwiąkalskiego mianował posła Andrzeja Czumę. Jest to posunięcie w
    stylu: i pieniądze zarobić i wianuszka nie stracić. Poseł Andrzej Czuma
    bowiem z jednej strony ma znakomity życiorys opozycyjny, więc z tego powodu
    jest dość trudnym obiektem do atakowania ze strony PiS, a zwłaszcza -
    tamtejszych opozycjonistów ostatniej godziny, zaś z drugiej strony poseł
    Andrzej Czuma już co najmniej kilka razy pokazał, że okazanego zaufania nie
    zawodzi i można na nim polegać. Zatem - nadal jest bezpiecznie. I o to
    właśnie chodzi, zwłaszcza w sytuacji gdy zarówno śmierć Krzysztofa Olewnika
    przemawia do rozsądku każdemu i przypomina, że tylko "tych co płacą - nic
    nie spotka", zaś epidemia samobójstw w celach monitorowanych przez 24
    godziny na dobę przypomina, kto w Polsce rządzi naprawdę.

    Stanisław Michalkiewicz
    [...]

    Dr.Endriu

  • 2. Data: 2009-01-25 21:25:37
    Temat: Re: Felieton
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Sun, 25 Jan 2009 22:16:41 +0100, "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij
    to)@interia.pl> wrote:

    >Warto przypomnieć, że w Polsce rejestrowane są nie tylko wszystkie rozmowy z
    >telefonów komórkowych, ale utrwalana jest również ich treść.

    ??? Że jak? Treść _wszystkich_ rozmów z komórek?

    --
    z/svc

  • 3. Data: 2009-01-25 21:46:55
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > władzy. Tym między innymi tłumaczę sobie tajemniczość, jaka nadal otacza tę

    Endriu, nie obraź się, ale epatowanie się wypocinami gostka o wyraźnych cechach
    paranoika nie świadczy najlepiej o inteligencji...

  • 4. Data: 2009-01-25 21:55:16
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Endriu, nie obraź się, ale epatowanie się wypocinami gostka o wyraźnych
    > cechach
    > paranoika nie świadczy najlepiej o inteligencji...

    Viper czy ty naprawdę uważasz że Donek "uchwycił zewnętrze i wewnętrzne
    znamiona władzy". W mojej opini agenci Solorz i Walter tylko czekają na
    rozkaz spuszczenia Donka prosto z wodą klozetową, czego próbę niedawno
    przechodziliśmy.....

    Wyrok, czy tylko ostrzeżenie?

    "[...] W sferach kryminalnych, które przed rokiem masowo zagłosowały na
    Platformę Obywatelską, dzięki czemu konstytucyjnym składem Rady Ministrów
    zaczął kierować premier Donald Tusk, bardzo popularne jest przysłowie: "rok
    nie wyrok". Coś jest na rzeczy, bo ledwie minęła rocznica utworzenia rządu
    PO-PSL, zaraz pojawiły się objawy zwijania ochronnego parasola nad Platformą
    Obywatelską i firmowanym przez nią rządem. Oto ni stąd ni zowąd do mediów
    przedostała się wiadomość, że minister Drzewiecki na Florydzie bił małżonkę,
    a znowu inne media doniosły o kręceniu lodów przez kierującego Kancelarią
    Premiera ministra Nowaka. Z kolei minister Michał Boni, który przez ostatni
    rok musiał przyzwyczaić się do czołobitności ze strony dziennikarzy, obraził
    się na radio, którego wysłannik zaczął rozmawiać z nim tak, jakby gadał z
    Jarosławem Kaczyńskim. Nie tylko się obraził, ale nawet ogłosił bojkot,
    chociaż jeszcze niedawno cała PO szydziła z bojkotu TVN, ogłoszonego przez
    PiS. Mniejsza już o to, bo znacznie ważniejsze, że te zewnętrzne znamiona
    zwijania parasola świadczą, iż razwiedka przypomina premieru Tusku, kto tu
    naprawdę rządzi. Czy już wydała wyrok, czy to tylko pierwsze poważne
    ostrzeżenie? Trudno powiedzieć, bo tajniacy nie przygotowali jeszcze tzw.
    politycznej alternatywy. Chyba, że już przygotowali i wkrótce zostanie nam
    objawiona? [...]"

    Dr.Endriu

  • 5. Data: 2009-01-25 22:09:55
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > politycznej alternatywy. Chyba, że już przygotowali i wkrótce zostanie nam

    o rany... Andrew, naprawdę fajny chłopak jesteś... ale chyba już czas na wizytę
    u specjalisty... różni panowie na M są już wiekowymi ludźmi, oni muszą brnąc w
    to do końca... bo jak zmienią tonację to nie będą już mieli gdzie publikowac,
    takich tekstów ich patroni oczekują... oni będą do końca życia szli w zaparte,
    bo po prostu nie mają wyjścia... są ikonami polskiej ultraprawicowej paranoi...
    ale ty jesteś jeszcze młody, ty masz jeszcze szansę...

  • 6. Data: 2009-01-25 22:16:07
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl>

    W szpitalach psychiatrycznych zaś powszechnie głosowano na PiS i co z tego
    wynika ?

    gdyby przyjać twój punkt widzenia, to z dwojga złego lepiej mieszkać w kraju
    rządzonym przez złodzieja niż paranoika, złodziej kieruje się w końcu jakąś
    logiką wiec da sie dostosować,
    przy paranoiku nic sie nie da, bo potrafi wroga wyczarować w 5 sekund, z
    rękawa

    wybacz ale ten człowiek którego cytujesz (wszystkie rozmowy sie nagrywa) itd
    itd
    wszędzie tajne służby
    jest poprostu paranoikiem

  • 7. Data: 2009-01-25 23:40:58
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 25 Jan 2009 22:55:16 +0100, "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij
    to)@interia.pl> wrote:

> [...]

    >znamiona władzy". W mojej opini agenci Solorz i Walter tylko czekają na
    >rozkaz spuszczenia Donka prosto z wodą klozetową, czego próbę niedawno

    Nie widzisz niczego komicznego w tym, że starasz się wypowiadać
    głównie cytatami z Michalkiewicza?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 8. Data: 2009-01-26 00:42:10
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "z/svc" <z/svc@> napisał w wiadomości

    > ??? Że jak? Treść _wszystkich_ rozmów z komórek?

    no właśnie, jak pisałem Michalkiewicz dawno zwariował i wypisuje takie
    głupoty, że szkoda czasu na czytanie...

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzzz.

  • 9. Data: 2009-01-26 00:55:52
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości

    --
    > Pozdrawiam
    > Dr.Endriu

    przestań już cytować tego wariata, co to ma z giełdą wspólnego? zakładanie
    całych wątków z takimi głupotami to totalne przegięcie. Załóż bloga czy coś
    podobnego i tam weź podniecaj się tym oszołomem co pisze głupoty a pojęcia
    zielonego nie ma o niczym.

    druga sprawa to, że niedługo będę się zastanawiał czy lodówkę otwierać bo
    może i tam będzie jakiś olewnik.. co 10 dni jakiś więzień popełnia skuteczne
    samobójstwo nie licząc prób, więc jak dla mnie jeden w tą czy w tamtą to
    faktycznie super temat na afery i komisje śledczą... lepiej by się zajęli
    zagłodzonym w krakowie rumunem tak widać na pierwszy rzut oka
    nieprawidłowości a to że policja nie potrafi poradzić sobie z żadnym
    śledztwem to nie żadna nowość ale formuowanie tezy o jakiejś ogólnonarodowej
    mafii - WSI co ma wszędzie wtyki i wszystko kontroluje itp to tylko zupełny
    kretyn i największy nieudacznik może. Współczuję wam - tym co nic się w
    życiu nie udaje i za te wszystkie niepowodzenia odpowiada WSI, poza tym
    jeszcze wszystkie wasze rozmowy są nagrywane hahaha no że aż takim durniem
    jest ten człowiek to się nie spodziewałem....

    pzdr i dobranoc hehe
    dkzzzzzzzzzzz.

  • 10. Data: 2009-01-26 06:05:42
    Od: fatso <f...@n...com>

    dekazzze wrote:
    > Użytkownik "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w
    > wiadomości news:glik5c$2ps$1@news.interia.pl...

    Zamiast gmerac w tej brzydkiej a nader powszechnej chorobce, paranoi
    polskiej, porozmawiajmy o faktach:

    Olewnik mlodszy korumpowal lokalna policje, urzadzajac dla niej tega
    popijawe u siebie. Ktorys z owych
    policjantow maczal paluchy pozniej w jego smierci. Mordercy byli, jak
    juz wiadomo, tajnymi wspolpracownikami
    lokalnej policji i bali sie innych wiezniow z tego powodu.
    Olewnik starszy jest zapewne "slupem" lokalnej mafii bazujacej na
    strukturach SLD. Mial prawo poczuc wzburzenie
    gdyz akta sprawy zapewne zatracaja o dziwny sposob w jaki on sam wszedl
    w posiadanie zakladow miesnych.
    Olewnik senior uwaza ze wolno mu poniewierac urzednika panstwowego,
    prokuratora, gdyz on sam stoi wyzej w hierarchii
    spolecznej i finansowej niz jakis tam prawnik.
    Co wolno wojewodzie to nie tobie, prokuratorku, maly smrodzie...

    Fajna jest ta polska dzungla, boki zrywac

    fatso