    From: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Felieton
    Date: Sun, 25 Jan 2009 22:55:16 +0100

    > Endriu, nie obraź się, ale epatowanie się wypocinami gostka o wyraźnych
    > cechach
    > paranoika nie świadczy najlepiej o inteligencji...

    Viper czy ty naprawdę uważasz że Donek "uchwycił zewnętrze i wewnętrzne
    znamiona władzy". W mojej opini agenci Solorz i Walter tylko czekają na
    rozkaz spuszczenia Donka prosto z wodą klozetową, czego próbę niedawno
    przechodziliśmy.....

    Wyrok, czy tylko ostrzeżenie?

    "[...] W sferach kryminalnych, które przed rokiem masowo zagłosowały na
    Platformę Obywatelską, dzięki czemu konstytucyjnym składem Rady Ministrów
    zaczął kierować premier Donald Tusk, bardzo popularne jest przysłowie: "rok
    nie wyrok". Coś jest na rzeczy, bo ledwie minęła rocznica utworzenia rządu
    PO-PSL, zaraz pojawiły się objawy zwijania ochronnego parasola nad Platformą
    Obywatelską i firmowanym przez nią rządem. Oto ni stąd ni zowąd do mediów
    przedostała się wiadomość, że minister Drzewiecki na Florydzie bił małżonkę,
    a znowu inne media doniosły o kręceniu lodów przez kierującego Kancelarią
    Premiera ministra Nowaka. Z kolei minister Michał Boni, który przez ostatni
    rok musiał przyzwyczaić się do czołobitności ze strony dziennikarzy, obraził
    się na radio, którego wysłannik zaczął rozmawiać z nim tak, jakby gadał z
    Jarosławem Kaczyńskim. Nie tylko się obraził, ale nawet ogłosił bojkot,
    chociaż jeszcze niedawno cała PO szydziła z bojkotu TVN, ogłoszonego przez
    PiS. Mniejsza już o to, bo znacznie ważniejsze, że te zewnętrzne znamiona
    zwijania parasola świadczą, iż razwiedka przypomina premieru Tusku, kto tu
    naprawdę rządzi. Czy już wydała wyrok, czy to tylko pierwsze poważne
    ostrzeżenie? Trudno powiedzieć, bo tajniacy nie przygotowali jeszcze tzw.
    politycznej alternatywy. Chyba, że już przygotowali i wkrótce zostanie nam
    objawiona? [...]"

    Dr.Endriu