  • 1. Data: 2002-12-24 10:35:17
    Temat: Faq mbanku
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Znalazlem cos takiego w faq mbanku i juz sie ucieszylem ze zwiekszyli limit
    wypłat z bankomatow delfinkiem ele niestety moja radosc trwala krótko :-(((

    Ile mogę jednorazowo wypłacić z bankomatu sieci Euronet?

    Obecnie maksymalna kwota, którą można jednorazowo wypłacić z bankomatu sieci
    Euronet wynosi: 2 900 PLN lub 3 900 PLN w zależności od typu bankomatu.
    Większe kwoty (ale ograniczone limitem dziennym dla wypłat) trzeba wypłacać
    za pomoca kilku częściowych wypłat.

  • 2. Data: 2002-12-24 10:43:41
    Temat: Re: Faq mbanku
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@w...pl>
> [...]
    :-(((

    > Ile mogę jednorazowo wypłacić z bankomatu sieci Euronet?

    1000 zł - jednorazowo czy na trzy razy, wszystko jedno.

> [...]
    > Euronet wynosi: 2 900 PLN lub 3 900 PLN w zależności od typu bankomatu.
    > Większe kwoty (ale ograniczone limitem dziennym dla wypłat) trzeba

    Visą Gold. Wtedy limit dzienny jest 5000 zł.

  • 3. Data: 2002-12-24 10:47:23
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Marcin" <m...@w...pl>
    > limit
    > :-(((

    > 1000 zł - jednorazowo czy na trzy razy, wszystko jedno.

    Wiem tez znalazlem dlatego dalem smutna buzke

  • 4. Data: 2002-12-28 07:36:05
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:au9dbb$mhp$1@news.onet.pl, Marcin wrote:
> [...]
    > od typu bankomatu. Większe kwoty (ale ograniczone limitem dziennym
    > dla wypłat) trzeba wypłacać za pomoca kilku częściowych wypłat.

    Zwracałem autorowi uwagę, że to może być mylące i sugerowałem zmianę
    sformułowania.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2002-12-30 23:07:07
    Od: "Ziewarek" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Zwracałem autorowi uwagę, że to może być mylące i sugerowałem zmianę
    > sformułowania.

    No i po co?