  • 1. Data: 2002-12-24 08:50:58
    Temat: co się stało z miesięcznkieim "Pieniądz"?? bankructwo???
    Od: g...@w...pl

    Zaprenumerowałem (znany może niektórym) miesięcznik "Pieniądz" - prenumerata
    roczna !. Ostatni numer jaki mi dostarczono to był chyba lipcowy i od 5
    miesięcy ani słychu ani widu ? sprawdzałem na ich stronie internetowej -
    informacja że domena została zajęta przez Komornika Sądowego przy Sądzie
    Rejonowym dla Warszawy Mokotów ? czy to oznacza, że zbankrutowali??? szkoda ??
    Dzięki za informacje, jeśli KTOŚ coś wie !!

    Pozdrawiam !!! Wesołych Świąt

  • 2. Data: 2002-12-24 10:34:06
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    <g...@w...pl> wrote in message
> [...]
    szkoda ??
    > Dzięki za informacje, jeśli KTOŚ coś wie !!

    Nie ma co żałować pisma - po roku byś zobserwował, że drukują w kółko te
    same artykuły. Szkoda Twojej kasy :-/

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 3. Data: 2002-12-24 11:49:09
    Od: "Be_dE" <be_de[nospam]@poczta.onet.pl>

    Użytkownik <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    szkoda ??
    > Dzięki za informacje, jeśli KTOŚ coś wie !!

    Wydaje mi się że dalej działają http://www.epieniadz.pl/

    Pozdrawiam
    Be_dE.

  • 4. Data: 2002-12-24 15:28:19
    Od: s...@p...onet.pl

    Działają, najnowszy numer jest w kioskach.
    (www.epieniadz.pl)

    cześć

  • 5. Data: 2003-01-12 20:32:50
    Od: E-Insurance <e...@e...pl>

> [...]
    > roczna !. Ostatni numer jaki mi dostarczono to był chyba lipcowy i od 5
    > miesięcy ani słychu ani widu ? sprawdzałem na ich stronie internetowej

    A ja pamiętam takie coś:

    1. Prenumerata na rok w (daty względne, bo nie pamiętam) maju 2000 r.
    Potem cisza przez rok.
    2. Piszę pismo, bo znalazłem podczas porządków w portfelu kopię nadania
    kwoty na poczcie.
    3. Proszą o ksero wpłaty. Wysyłam.
    4. Dwa tygodnie później otrzymuję wielką paczkę z 12 magazynami z całego
    ostatniego roku. I zaproszenie do kontynuacji prenumeraty. :-)

    A potem poszedł tam pracować mój były szef, więc chyba się poprawiło, bo
    to formalista straszny. :-)

    --
    Pozdrowienia

    Adam Jarecki
    Socrates Team

    ********
    E-insurance.pl - Ubezpieczenia on-line
    *** http://www.e-insurance.pl/ *** e...@e...pl ***
    ********

  • 6. Data: 2003-01-12 20:48:57
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    to ty zobacz co jest na www.pieniadz.pl

    Domeny
    pieniadz.pl oraz pieniadz.com.pl
    zostały zajęte przez Komornika Sądowego przy Sądzie Rejonowym dla
    Warszawy Mokotów,
    02-367 Warszawa, ul. Grójecka 114 m 51, tel. (0 22) 822 72 64
    i zostały wystawione na sprzedaż na aukcji www.domeny.com

    aczkolwiek - na finanse.wp.pl - chyba cos tam od nich jest - wiec nie
    mam pojecia co i jak

  • 7. Data: 2003-01-13 22:24:57
    Od: "Zenek Stanicki" <d...@a...umcs.lublin.pl>

    jak sie kupuje w kiosku to jest adres www.epieniadz.pl