  • 1. Data: 2002-12-24 12:59:31
    Temat: Automaty BPH - zmiana :-o
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Witam!

    Przez jakiś czas nie korzystałem z 'drukarek do wyciągów' w BPH, aż do
    dzisiaj - gdy chciałem zobaczyć jak zostały przeliczone operacje VC z
    euro...

    Jakież było moje zdziwienie, gdy maszynka po wsadzeniu karty zamiast od razu
    wyświetlić moje dane i menu - zapytała o PIN! Wybrałem swój rachunek i... No
    proszę, jest menu "przelewy"! :)

    No, nareszcie można korzystać z tych automatów nieco sensowniej... Dla mnie
    o tyle miłe, że nie chcę płacić za ichni sez@m który nie dość że drogi to
    kulawy (windows-only)...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 2. Data: 2002-12-24 15:00:04
    Temat: Re: Automaty BPH - zmiana :-o
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" napisał w wiadomości ..

    > No, nareszcie można korzystać z tych automatów nieco sensowniej... Dla mnie
    > o tyle miłe, że nie chcę płacić za ichni sez@m który nie dość że drogi to
    > kulawy (windows-only)...

    Chciałbyś coś w DOSie??

  • 3. Data: 2002-12-24 15:37:13
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Tue, 24 Dec 2002 16:00:04 +0100, jo44 napisał(a):

    >Chciałbyś coś w DOSie??

    Tak, a internet to taka ikonka na pulpicie? Maile pewnie wysyłasz w formacie
    Worda XP...

    Jest coś takiego jak unix, linux - niektórzy używają takiego systemu i dla
    nich idiotyzmem jest konto "internetowe", dla którego muszą się przesiadać
    na obcy komputer...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 4. Data: 2002-12-24 19:53:06
    Temat: Re: Automaty BPH - OT
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "jo44" <j...@o...pl>

    > Chciałbyś coś w DOSie??

    Jeżeli można ci zadać osobiste pytanie: co jest takiego w BPH że wszystko
    związane z tym bankiem uważasz za cud natury? Pracujesz dla nich? To nie
    wyklucza trzeźwego spojrzenia na rzeczywistość.

    Wesołych Świąt,
    Bogdan

  • 5. Data: 2002-12-24 20:35:06
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia wto, 24 gru 2002 at 12:59 GMT,
    Jacek Osiecki <j...@c...pl> napisał(a):
    > No, nareszcie można korzystać z tych automatów nieco sensowniej... Dla mnie
    > o tyle miłe, że nie chcę płacić za ichni sez@m który nie dość że drogi to
    > kulawy (windows-only)...

    To dlaczego mi chodzi pod linuxem? (NN4.7+java_sun)

    Jurek

  • 6. Data: 2002-12-24 23:00:41
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

> [...]
    > nich idiotyzmem jest konto "internetowe", dla którego muszą się przesiadać

    Linux i Netscape 4.7 to wystarczajaca para do obsługi
    tego konta. Dziwne, ze tego nie wiesz.

  • 7. Data: 2002-12-24 23:04:42
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." napisał w wiadomości ...

    > Jeżeli można ci zadać osobiste pytanie: co jest takiego w BPH że wszystko
    > związane z tym bankiem uważasz za cud natury? Pracujesz dla nich? To nie
    > wyklucza trzeźwego spojrzenia na rzeczywistość.

    Osobiscie Ci odpowiem, ze mam tam konto, do obslugi ktorego
    uzywam i Windows i Linuksa, i IE i Netscape'a. Jakos mi to chodzi.

    Wesołych Świąt

  • 8. Data: 2002-12-25 01:51:54
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "jo44"

    > Osobiscie Ci odpowiem, ze mam tam konto, do obslugi ktorego
    > uzywam i Windows i Linuksa, i IE i Netscape'a. Jakos mi to chodzi.

    Skoro już rozmawiamy - pytanie było natury bardziej ogólnej. U większości
    ludzi fakt bycia klientem określonego banku nie powoduje automatycznie aż
    takiego entuzjazmu.

  • 9. Data: 2002-12-25 07:25:23
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

> [...]
    > ludzi fakt bycia klientem określonego banku nie powoduje automatycznie aż

    Jesli juz ogolnie i jesli tak dokladnie obserwujesz to co piszę:
    jedynym co mnie wkurza jest przekonanie o niemylności i entuzjazm
    dla tego komputera co stoi w Łodzi, Warszawie, czy gdzie indziej,
    a jest nazywany przez tychze entuzjastow bankiem. Dla bankow, czyli tzw
    tu "marmurkow" podchodze natomiast spokojnie, a ze mialem lub mam
    konto tylko w dwoch, to i tylko o nich pisze. Nie denerwuje mnie to, ze
    pobieraja oplate za to co robia - dzis to normalne. Czasy gdy w banku
    wszystko bylo za darmo, a dolary byly oprocentowane na 11 % nie wroca.
    Natomiast glosy, jak w watku, ze cos nie chodzi
    a wg piszacego powinno chodzic: na wszystkim , pod wszystkim i byc
    zabezpieczone przed wszystkim traktuje jako czepianie sie. Kolega niczego
    nie sprawdzil, a wszystko wie. A ja sprawdzilem, wiem mniej (chociaz pod
    UNIXem pracowalem, a i z LINUXem od czasu do czasu), ale u mnie
    chodzi. Stąd pewna zlosliwosc w pytaniu o DOS.
    A jesli chodzi o, jak to mowisz, entuzjazm - jesli mozna byc entuzjasta
    komputera w Lodzi, to dlaczego nie mozna byc entuzjasta Banku??
    (Zwlaszcza, ze jest calkiem dobry).

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2002-12-25 17:13:31
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Tue, 24 Dec 2002 20:35:06 +0000 (UTC), Jurek Zielinski napisał(a):

    >To dlaczego mi chodzi pod linuxem? (NN4.7+java_sun)

    Jeśli tak jest - to sorry, wycofuję się. Po prostu niedawno czytałem tu
    czyjeś opinie o tym, że BPHowy system wymaga Microsoft Java.
    Inna sprawa, że nie chcę mieć dwóch 'drogich' kont - wystarczy mi fortis za
    8 zł/mies... Wiem, w BPH teraz są darmowe wypłaty z bankomatów Euronetu, ale
    Euronet sux - wypłaty tylko w wielokrotności 50zł :-(

    Czy ktoś może przybliżyć coś na temat tych przymusowych opcji
    'ubezpieczenia karty'? Czy dotyczy to tylko kart wypukłych czy też VE? Bo
    praktycznie za wszystko płacę wypukłą VC (debetową), a VE stosuję tylko do
    bankomatów BPH...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki