  • Data: 2002-01-24 22:58:14
    Temat: Re: Fajne PKO BP (DG)
    Od: "Konrad" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    ja tylko uspokoje, ze wyjatkowo tym razem nikt nie zaplaci bo to byl blad
    systemu. I cale szczescie.
    A jesli chodzi o watek - to byl juz tu rozpatrywany kilka razy. Ja tylko
    skromnie dodam (a moze jakis prawnik to rozwinie), ze swiadome
    rozporzadzanie nienaleznymmi srodkami jest przestepstwem w mysl kodeksu
    karnego. Co innego, gdyby kolega puscil kase w swiat nieswiadomie..
    A przy okazji - ciekaw jestem jaki to (cytuje) "Bank" ma takie podejscie, ze
    wie o srodkach, ktore nalezy zwrocic i _swiadomie_ to przeciaga?
    Wydawalo mi sie, ze obowiazuje cos takiego jak kodeks etyki pracownika
    banku... ale pewnie tylko mi sie wydawalo
    czesc
    Konrad