  • Data: 2002-01-24 22:54:03
    Temat: Re: Fajne PKO BP (DG)
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 24 Jan 2002, inkoguto wrote:

    >+ Użytkownik "KT" <kryst@usun_polbox.pl> napisał [...]
    [...]
    >+ > Specjalnie się tym nie przejąłem i środki posłałem dalej w świat.
    >+
    >+ No jasne!, słusznie zrobiłeś ! Okazja nie czyni złodzieja?
    [...]
    >+ Ktoś się pomylił - wyjebać z roboty -karę nałożyć - niech zdycha razem z
    >+ potomstwem, i wnukami! Niech kutas uważa w robocie !
    >+ ------------
    >+ Stopień mojej pogardy dla takich postaw jak Twoja nie znajduje właściwego
    >+ określenia. [...]
    >+ cyklista-żydo-komuna-masoneria-styropian-gówno w mózgu-śmieć??? polaczek
    [...] Sami uczciwi inaczej???!!! Usprawiedliwienia brak.

    Jeszcze dodam, że w KC stosowny zapis na rozporządzenie majątkiem
    w który weszło się wskutek czyjegoś błędu też by się znalazł.

    Pozdrowienia dla (słusznie) oburzonych
    - Gotfryd
    PS: ale za "cyklistów" to my się jeszcze policzymy ;)
    (cyklista, jakby co !)