  • 1. Data: 2010-03-17 11:23:36
    Temat: Euronet zmniejsza sieć bankomatów
    Od: hanka <t...@g...com>

    http://tiny.pl/hgwhq

  • 2. Data: 2010-03-17 11:43:18
    Temat: Re: Euronet zmniejsza sieć bankomatów
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-03-17 12:23, hanka wrote:
    > http://tiny.pl/hgwhq

    Nie możesz podawać bezpiecznego linku ?

    witrak()

  • 3. Data: 2010-03-17 16:13:00
    Od: orcio <o...@N...pl>

    witrak() pisze:
    > On 2010-03-17 12:23, hanka wrote:
    >> http://tiny.pl/hgwhq
    > Nie możesz podawać bezpiecznego linku ?
    > witrak()

    Proponuję żebyś ustawił sobie auto-odpowiedz na wszystkie wątki z grup o
    powyższej treści które zawierają tiny.pl bez ! a zaraz poniżej opis jak
    filtrować takie niemerytoryczne wypowiedzi w kilku popularnych
    czytnikach grup

    orcio

  • 4. Data: 2010-03-17 18:15:46
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "hanka" <t...@g...com> napisał w wiadomości grup
    5g2000yqm.googlegroups.com...

    W Polsce mamy prawie 16 tysięcy bankomatów. Euronet ma chyba około 700 z
    nich. Rynek da sobie radę i bez Euronetu, bardzo szybko jego nisza zostanie
    zagospodarowana.

    Jeśli MC obniżył opłaty to nie wierzę, że ta akcja nie została w jakiś
    sposób skoordynowana z Visą. Zatem zapewne MC się nie ugnie pod presją
    jednej czy drugiej sieci.

  • 5. Data: 2010-03-17 19:37:04
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-03-17 17:13, orcio wrote:

> [...]
    > powyższej treści które zawierają tiny.pl bez ! a zaraz poniżej opis jak
    > filtrować takie niemerytoryczne wypowiedzi w kilku popularnych

    "A u was Murzynów biją..."

    witrak()

  • 6. Data: 2010-03-17 19:37:45
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    orcio <o...@N...pl> writes:

> [...]
    > o powyższej treści które zawierają tiny.pl bez ! a zaraz poniżej opis
    > jak filtrować takie niemerytoryczne wypowiedzi w kilku popularnych

    Faktem jest ze takie tiny.pl itp. to jest pseudo-rozwiazanie
    nieistniejacego problemu. Rownie dobrze mozna kodowac linki
    np. rotem-13 albo w ogole je wycinac, pozytek z nich taki sam.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 7. Data: 2010-03-17 20:23:49
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "witrak()" news:hnrbnd$eib$2@nemesis.news.neostrada.pl

    > "A u was Murzynów biją..."

    he he he

  • 8. Data: 2010-03-17 22:14:02
    Od: orcio <o...@N...pl>

    witrak() pisze:

    > "A u was Murzynów biją..."
    > witrak()

    Ciekawe co ma dłuższą brodę ten żart czy Twoje cięte riposty na
    skracanie. "...bo ilość czasu traconego przez jedną osobę jest
    nieporównywalna z ilością czasu traconego przez (niekiedy b. liczną)
    rzeszę czytelników jego listu."

    orcio

  • 9. Data: 2010-03-18 07:58:48
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-03-17 23:14, orcio wrote:

> [...]
    > skracanie. "...bo ilość czasu traconego przez jedną osobę jest
    > nieporównywalna z ilością czasu traconego przez (niekiedy b. liczną)

    Nie piszę dla tych, którzy zaledwie sylabizują. Jeżeli z takich
    powodów masz problemy z czytaniem tekstów powyżej dwóch linijek -
    współczuję. :-)
    W przeciwnym razie pamiętaj, że wszedłeś do towarzystwa, w którym
    większość "się zachowuje".
    Popracuj nad sobą...

    witrak()

  • 10. Data: 2010-03-18 08:10:38
    Od: "Mariusz " <m...@g...pl>

    MarekZ <b...@a...w.pl> napisał(a):

    > UĹźytkownik "hanka" <t...@g...com> napisaĹ&#65533;w wiadomoĹ&#65533;i grup
    5g2000yqm.googlegroups.com.
    > ..
    >
    > W Polsce mamy prawie 16 tysiÄ&#65533;y bankomatĂłw. Euronet ma chyba okoĹ&#65533;
    700 z
    > nich. Rynek da sobie radÄ&#65533;i bez Euronetu, bardzo szybko jego nisza zostanie
    > zagospodarowana.

    Po pierwsze Euronet ma duzo wiecej bankomatow, ale nie chce mi sie szukac -
    kilka lat temu mial ponad 3 tysiace bankomatow, dzis zapewne duzo wiecej.
    Po drugie - artykul to typowa dziennikarska bzdura okraszona "wypowiedzia
    pajaca" - na dzien dzisiejszy Euronet podjal decyzje o likwidacji, tu UWAGA,
    30 bankomatow (!!!!!!!), a te 700 - to liczba przy ktorej stoi niezwykle wazne
    w calej kwesti slowo "rozwazamy".
    Bicie piany.