  • 11. Data: 2010-03-18 09:03:42
    Temat: Re: Euronet zmniejsza sieć bankomatów
    Od: orcio <o...@N...pl>

    witrak() pisze:

    > Nie piszę dla tych, którzy zaledwie sylabizują. Jeżeli z takich powodów
    > masz problemy z czytaniem tekstów powyżej dwóch linijek - współczuję. :-)
    > W przeciwnym razie pamiętaj, że wszedłeś do towarzystwa, w którym
    > większość "się zachowuje".
    > Popracuj nad sobą...
    > witrak()

    Skoro nie piszesz dla tych, którzy zaledwie sylabizują to oni pewnie
    poradzą sobie ze "złym" skracaniem, a w towarzystwie to uwagę wystarczy
    raz zwrócić. Zresztą sam dajesz świadectwo towarzystwa w jakim sie
    obracasz już więcej nie będę komentować takich nauczycielskich natręctw.

    orcio

  • 12. Data: 2010-03-18 09:44:40
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    orcio <o...@N...pl> writes:

    [...]
    > Skoro nie piszesz dla tych, którzy zaledwie sylabizują to oni pewnie
    > poradzą sobie ze "złym" skracaniem, a w towarzystwie to uwagę

    Nie poradzą. Nie ma jak sprawdzić, co sie pod danym linkiem kryje.
    Ale do Ciebie to chyba nie dociera.
    Miłego dnia życzę.
    KJ

    FORTRAN is not a flower but a weed -- it is hardy, occasionally blooms,
    and grows in every computer.
    -- A.J. Perlis

  • 13. Data: 2010-03-18 10:39:03
    Od: orcio <o...@N...pl>

    Kamil Jońca pisze:
    > orcio <o...@N...pl> writes:
    >
    > [...]
    >
    > Nie poradzą. Nie ma jak sprawdzić, co sie pod danym linkiem kryje.
> [...]

    Napiszę ostatni żeby się utrwaliło.
    http://tiny.pl/hgwhq!

    orcio

  • 14. Data: 2010-03-18 10:39:45
    Od: orcio <o...@N...pl>

  • 15. Data: 2010-03-18 10:52:24
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    > Jeśli MC obniżył opłaty to nie wierzę, że ta akcja nie została w jakiś
    > sposób skoordynowana z Visą. Zatem zapewne MC się nie ugnie pod presją
    > jednej czy drugiej sieci.

    http://tnij.org/f704
    Lub link bezpośredni:

    http://prnews.pl/hydepark/visa-zaklepala-zmiany-na-r
    ynku-bankomatow-49916.html

    Krzysiek

  • 16. Data: 2010-03-19 20:25:49
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-03-18 11:39, orcio wrote:

    > Napiszę ostatni żeby się utrwaliło.
    > http://tiny.pl/hgwhq!
    >
    > orcio

    Żeby komuś coś zademonstrować (a tym bardziej pouczać), trzeba
    dobrze rozumieć, co się robi. A Ty najwyraźniej niezupełnie wiesz...
    Hint: otwórz *swój własny* zacytowany powyżej post, kliknij odsyłacz
    i zobacz jak zadziała :-P

    witrak()

  • 17. Data: 2010-03-19 21:25:45
    Od: orcio <o...@N...pl>

    witrak() pisze:

> [...]
    > rozumieć, co się robi. A Ty najwyraźniej niezupełnie wiesz...
    > Hint: otwórz *swój własny* zacytowany powyżej post, kliknij odsyłacz i

    SOA #1
    Dla Twojej "percepcji" (czytnika grup) http://tiny.pl/!hgwhq ale
    przecież "Ty to wszystko - i jeszcze trochę - wiesz bardzo dobrze".
    Myślę, że grupowicze wyciągnęli już wnioski z tych dyskusji i po ich
    działaniach będzie widać jakie decyzje podjęli, aby nie zaśmiecać grupy
    a jednocześnie być partnerem w rozmowie, a nie kelnerem serwującym
    jedynie słuszne rozwiązania na tacy. Z mojej strony EOT, bo za długi ten OT.

    orcio

  • 18. Data: 2010-03-19 22:28:51
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-03-19 22:25, orcio wrote: