  • 21. Data: 2002-12-12 14:13:39
    Temat: Re: Euronet dla BPH PBK :-)
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:ata5ai$61o$1@news.onet.pl, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > I dotyczy nadwyzki :)

    Nie, właśnie przy 250.000 oprocentowanie *całości* kwoty jest równe
    oprocentowaniu eMaxa. Oczywiscie pod warunkiem, że 250.000 jest na jednym
    subkoncie.

    --
    Robert

  • 22. Data: 2002-12-12 14:18:21
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał:

    > Faktycznie! Oczywiscie - zapomniales dodac - przy saldzie 250.000 złotych.

    Kurcze ciagle zapominam, ze to jest _inteligo_. Dawno nie sprawdzalem %%%%
    ;-) Faktycznie, ale i tak jest wyzej niz na eKoncie... gdyby nie oplata za
    VE ;-)

  • 23. Data: 2002-12-12 14:25:22
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl> napisał w
    wiadomości news:at9q3m$1cq$1@news.tpi.pl...
    > j...@p...onet.pl wrote:
    > Ale juz nie sa. eMAX 6,4%,

    To mozliwe

    > BPH 6,15% - moze troche wiecej bo
    > kapitalizacja po 10 dniach.
    > Poza tym z eMaxa mam kase w kazdej chwili., A lokata to jednak mrozenie
    > pieniedzy.

    AFAIK to 6,34% w skali roku, wiec roznica minimalna.
    O 0,06% nie ma co kopii kruszyc ;)))

    Pozdrawiam

    Baton

  • 24. Data: 2002-12-12 14:29:13
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:ata5rm$7ft$1@news.onet.pl, Witek wrote:

    > Kurcze ciagle zapominam, ze to jest _inteligo_. Dawno nie sprawdzalem
    > %%%% ;-) Faktycznie, ale i tak jest wyzej niz na eKoncie... gdyby nie
    > oplata za VE ;-)

    Znowu muszę obarczyć warunkiem :)
    Wyżej niż na eKoncie przy saldzie na subkoncie > 4300 zł

    http://www.inteligo.pl/kalkulator/kalkulator.php

    --
    Robert

  • 25. Data: 2002-12-12 14:32:24
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:ata67t$5h5$1@news.tpi.pl, Baton wrote:
> [...]
    > wiadomości news:at9q3m$1cq$1@news.tpi.pl...
    >
    > To mozliwe

    > AFAIK to 6,34% w skali roku, wiec roznica minimalna.

    No ale tak to porównywać nie wolno ... Jak w skali roku, to 6,34 do 6,59,
    czyli różnica nie 0,06 a 0,25 p.p.

    --
    Robert

  • 26. Data: 2002-12-12 19:02:32
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No ale tak to porównywać nie wolno ... Jak w skali roku, to 6,34 do 6,59,
    > czyli różnica nie 0,06 a 0,25 p.p.

    Moj blad. Myslalem ze 6,4% to w skali roku. Thx za korekte.

    Pozdrawiam

    Baton