  • 1. Data: 2002-12-11 20:47:11
    Temat: mBank
    Od: "Rafał" <r...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam pytanko
    Jeżeli przelew nastąpił z mBanku (dzis, godz 21.00) do banku PBK to czy
    następnego dnia rano będzię na koncie PBK.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-12-11 20:49:50
    Temat: Re: mBank
    Od: "Sslaus" <s...@N...o2.pl>

> [...]
    > Jeżeli przelew nastąpił z mBanku (dzis, godz 21.00) do banku PBK to czy
    > następnego dnia rano będzię na koncie PBK.

    nie, bo "wyjdzie" z mbanku jutro dopiero ok 13, a zanim dotrze do PBK....
    --
    --------------
    Pzdr

    s...@N...o2.pl
    (Pisząc wytnij NOSPAM!)

  • 3. Data: 2002-12-11 20:50:14
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Rafał" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Mam pytanko
    > Jeżeli przelew nastąpił z mBanku (dzis, godz 21.00) do banku PBK to czy
    > następnego dnia rano będzię na koncie PBK.

    nie

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 4. Data: 2002-12-11 20:50:32
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:at888e$lrb$1@bialystok.bsk.vectranet.pl, Rafał wrote:
    > Witam
    > Mam pytanko
    > Jeżeli przelew nastąpił z mBanku (dzis, godz 21.00) do banku PBK to
    > czy następnego dnia rano będzię na koncie PBK.

    Bliżej południa chyba raczej niż rano - po księgowaniu pierwszej sesji
    przychodzącej (nie wiem dokładnie, o której księguje PBK BPH, ale większość
    banków ok. południa).

    Sugestia na przyszłość: z mBanku po 13:25 zlecaj już na następny dzień -
    idzie tą samą sesją, a dostajesz odsetki za tę noc.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2002-12-11 20:52:19
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:at88d6$pr0$1@news.onet.pl, Sslaus wrote:

    > nie, bo "wyjdzie" z mbanku jutro dopiero ok 13, a zanim dotrze do
    > PBK....

    Dlaczego o 13? Pierwsza sesja wychodząca jest zamykana ok. 6 i wychodzi
    pewnie z godzinkę-dwie później.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2002-12-11 21:11:03
    Od: "Rafał" <r...@p...onet.pl>

    Czyli po godzinie 13.00 będzie można już odebrać?

  • 7. Data: 2002-12-11 21:27:52
    Temat: Odp: mBank
    Od: "eha" <e...@p...onet.pl>

    nie

    Jak nie jak tak - jeszcze mi sie nie zdarzyło , żeby przelew wychodzący rano
    z mBanku nie znalazł się na koncie docelowym w tym samym dniu.

    eha

  • 8. Data: 2002-12-11 21:32:44
    Od: "eha" <e...@p...onet.pl>

    Sorry - nie przeczytałem dokładnie - umknęło mi słowko "rano".
    Rzeczywiście rano nie będzie - raczej koło 13-tej.

    eha

  • 9. Data: 2002-12-11 22:19:23
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    to dostalam z mbanku:

    Sesje, ktorymi przelewy opuszczaja mBank odbywaja sie w godzinach:
    I. 6.00
    II. 10.00
    III. 13.30.
    Aby przelew trafil na dana seje powinien byc zlecony na minimum 5 minut
    przed wyzej wymienionym terminem. Dodatkowo odbywa sie rowniez sesja
    specjalna do ZUS o godzinie 17.00.

  • 10. Data: 2002-12-11 22:51:03
    Od: "Sslaus" <s...@N...o2.pl>

    > Dlaczego o 13? Pierwsza sesja wychodząca jest zamykana ok. 6 i wychodzi
    > pewnie z godzinkę-dwie później.

    nie, rano są sesje przychodzące, pierwsza wychodząca jest ok 13.

    --
    Pzdr

    s...@N...o2.pl