  • 1. Data: 2002-12-11 20:27:41
    Temat: Analiza ryzyka kredytowego/zdolnosci kredytowej klienta/przedsiebiorstwa, ktora ksiazka?
    Od: s...@w...wat.waw.pl (Sylwester Liponoga)

    Witajcie szanowni grupowicze...

    Zwracam sie do Was z prosba. Potrzebuje rady. Ktora ksiazke ,
    poruszajaca zagadnienia jak w temacie polecacie:

    1. CREDIT-SCORING NOWOCZESNA METODA OCENY ZDOLNOŚCI KREDYTOWEJ JANC
    A. KRASKA M.
    2. METODY POMIARU RYZYKA KREDYTOWEGO SAUNDERS A.
    3. OCENA ZDOLNOŚCI KREDYTOWEJ I RYZYKA KREDYTOWEGO PORADNIK BANKOWCA
    NOWAK M.
    4. RYZYKO KREDYTOWE JĘDRZEJCZAK A. KONACHOWICZ J.

    Informacje zawarte w wybranej ksiazce mam zamiar wykorzystac przy
    konstrukcji malego systemu wspomagania decyzji w SAS.

    Za pomoc z gory dziekuje.

    I jeszcze jedno. Mam ograniczony dostep do serwerow grup dyskusyjnych.
    Odpowiedzi prosze kierowac na adres e-mail: s...@w...wat.waw.pl.

    Jeszcze raz dziekuje.