  • 1. Data: 2012-11-20 09:41:25
    Temat: Eurobank leży
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    "trwają prace na systemach informatycznych" i np. przelewy wewnętrzne
    "są w drodze".

  • 2. Data: 2012-11-20 09:45:11
    Temat: Re: Eurobank leży
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 20 Nov 2012 09:41:25 +0100, Jarek Andrzejewski

    >"trwają prace na systemach informatycznych" i np. przelewy wewnętrzne
    >"są w drodze".

    Q:czy prowadzący te prace podają termin ich zakończenia?
    A:Niestety nie.

  • 3. Data: 2012-11-20 14:01:54
    Od: Hakuna Matata <b...@o...pl>

    W dniu wtorek, 20 listopada 2012 09:41:27 UTC+1 użytkownik Jarek Andrzejewski
    napisał:
    > "trwają prace na systemach informatycznych" i np. przelewy wewnętrzne
    >
    > "są w drodze".

    Zmagając się bezskutecznie z systemem pomiędzy 6.00 a 8.00 telefonowałem o 8.00 do
    COK. Prosili o cierpliwość bo podobno "trwa przetwarzanie danych".
    Przedtem o 7.00 widząc niezrealizowane zlecenie wewnętrzne z RO i środki dostępne w
    dalszym ciągu na tym rachunku, w miejsce tego zlecenia zadysponowałem identyczny
    przelew wewnętrzny, który oczywiście stanął jako oczekujący i trwał tak kilka godzin.
    Około 11.00 wykonało się wcześniejsze zlecenie, a na RO pojawiło się ujemne saldo
    związane z późniejszą dyspozycją przelewu. Dwie godziny później saldo się wyzerowało,
    natomiast w skrzynce mailowej pojawiła się informacja o niemożności wykonania
    przelewu wewnętrznego. Ostatecznym efektem tego zamieszania był denerwujący brak
    możliwości zrealizowania zamierzonego przelewu zewnętrznego pierwszą sesją.
    Na chwilę obecną wszystko wygląda normalnie.

    Notabene system EB jest bardzo toporny i często nie odświeża stanów rachunków co
    niekiedy blokuje możliwość dalszych operacji. Najgorzej gdy są to pilne przelewy
    zewnętrzne. Trzyma mnie jednak u nich bezpłatne okienko kasowe.

  • 4. Data: 2012-11-20 14:09:17
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Lis, 14:01, Hakuna Matata <b...@o...pl> wrote:
> [...]
    zewnętrznego pierwszą sesją.
    > Na chwilę obecną wszystko wygląda normalnie.

    No coz. trzymam sie informacji widocznej przy zatwierdzaniu zlecenia i
    dizen wczesniej ustawiam przelew z konta oszczednosciowego na ror.

> [...]
    niekiedy blokuje możliwość dalszych operacji. Najgorzej gdy są to pilne przelewy
    zewnętrzne. Trzyma mnie jednak u nich bezpłatne okienko kasowe.

    Da sie przezyc. Mi brakuje obecnie przegladania histori po
    odbiorcach , do reszty sie przyzwyczailem.