  • 1. Data: 2012-11-19 19:55:19
    Temat: Kilka kart M&M do jednego konta?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Jak wygląda możliwość posiadania kilku kart kredytowych połączonych z jednym
    kontem Miles&More - np. citiLOT + mBank Miles&More? Zastanawiam się czy nie
    uruchomić sobie mBankowej - w sumie dają też bonus milowy za uruchomienie
    karty - tylko boję się czy przy okazji nie popierniczą czegoś z kontem
    milowym...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 2. Data: 2012-11-19 20:28:01
    Temat: Re: Kilka kart M&M do jednego konta?
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Jacek Osiecki pisze:

> [...]
    > uruchomić sobie mBankowej - w sumie dają też bonus milowy za uruchomienie
    > karty - tylko boję się czy przy okazji nie popierniczą czegoś z kontem

    Citi i Diners jednocześnie działają bez zarzutu. :-)

    --
    MiCHA

  • 3. Data: 2012-11-19 21:41:54
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Przemyslaw Kwiatkowski wrote:

    > Citi i Diners jednocześnie działają bez zarzutu. :-)

    Konto do karty zaklada sie samemu, czy z automatu leci? Jest mozliwosc
    podpiecia takiej karty do Miles&Smiles?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 4. Data: 2012-11-19 22:09:51
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Rafał Grzelak pisze:

    > Konto do karty zaklada sie samemu, czy z automatu leci?

    Nie wiem, ja miałem konto M&M przedtem. W formularzu wniosku o KK
    podałem tylko numer M&M.

    >Jest mozliwosc
    > podpiecia takiej karty do Miles&Smiles?

    Nie wiem. M&M od Lufthansy przeszło.

    --
    MiCHA

  • 5. Data: 2012-11-20 12:12:13
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu poniedziałek, 19 listopada 2012 20:01:01 UTC+1 użytkownik Jacek Osiecki
    napisał:
> [...]
    > uruchomić sobie mBankowej - w sumie dają też bonus milowy za uruchomienie
    > karty - tylko boję się czy przy okazji nie popierniczą czegoś z kontem

    Jak wygląda kilka KK to nie wiem, ale jeżeli chodzi o mBankową, to na karcie nie masz
    numeru M&M. Po prostu we wniosku podajesz numer M&M i raz na miesiąc na koncie
    milowym pojawiają się mile z mB. Więc nie powinno być problemów ze zbieraniem z dwóch
    kart.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 6. Data: 2012-11-20 12:36:47
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu wtorek, 20 listopada 2012 12:12:13 UTC+1 użytkownik MrMrooz napisał:

> [...]
    milowym pojawiają się mile z mB. Więc nie powinno być problemów ze zbieraniem z dwóch

    Niektórzy zamawiają dwie karty:

    http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/forum/tree/9/99234
    5/1007387/

    Ciekawe, czy by się dało cztery równocześnie - mBank + Multi?

    pzdrwm
    luc

  • 7. Data: 2012-11-22 11:18:45
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    W dniu wtorek, 20 listopada 2012 12:36:47 UTC+1 użytkownik luc napisał:

    > Niektórzy zamawiają dwie karty:

    > http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/forum/tree/9/99234
    5/1007387/

    > Ciekawe, czy by się dało cztery równocześnie - mBank + Multi?

    Ściśle rzecz ujmując: obie M&M mam w ramach zmiany rodzaju kart (pozbyłem się platyny
    i wodniczka).
    Co do tego czy da się zdublować karty w "m" i "M" to coś mi świta, że systemy są już
    na tyle połączone, że krzyczy "nie da się", ale może mnie ktoś tam w błąd wprowadził.

    --
    Olgierd
    http://LegeArtis.org.pl

  • 8. Data: 2012-11-22 11:36:03
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu czwartek, 22 listopada 2012 11:18:45 UTC+1 użytkownik Olgierd napisał:

> [...]
    już na tyle połączone, że krzyczy "nie da się", ale może mnie ktoś tam w błąd

    Zrobiłem podobnie, tylko AQ sobie zostawiłem, bo jakąś Visę chcę mieć w odwodzie. I
    dobrze zrobiłem, bo za pomocą MC M&M nie mogę robić transakcji we wszystkich
    miejscach, gdzie jest autoryzacja tylko na pasek. Kilka biletomatów w Wawie odmawia
    posłuszeństwa. Multi tłumaczy się tym, że ta karta ma bardziej restrykcyjne
    zabezpieczenia przed fraudami i nie dopuszcza wszystkich rodzajów transakcji. Mają
    coś tam ustalić z MC i dać znać, jak się zmieni. Jak na razie cisza...

    pzdrwm
    luc