  • 1. Data: 2012-11-20 12:55:14
    Temat: Podwyższenie limitu KK mBank
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    Witam,

    mBank proponuje mi podwyższenie limitu KK M&M do kwoty X. Przyszły mi, w
    związku z tym, do głowy dwa pytania:
    1. Czy skorzystanie z tej propozycji wiąże się z jakąś dodatkową opłatą?
    2. Czy nie będąc klientem Multibanku będę tam mógł przenieść KK z mBanku
    i limit mBankowy zostanie uwzględniony w Multibanku?

  • 2. Data: 2012-11-21 18:06:57
    Temat: Re: Podwyższenie limitu KK mBank
    Od: Krzysiek <u...@m...vxx.pl>

    "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" pisze:
    > Witam,
    >
    > mBank proponuje mi podwyższenie limitu KK M&M do kwoty X. Przyszły mi, w
    > związku z tym, do głowy dwa pytania:
    > 1. Czy skorzystanie z tej propozycji wiąże się z jakąś dodatkową opłatą?

    Nie.