eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEurobank leży › Re: Eurobank leży
  • Received: by 10.49.127.113 with SMTP id nf17mr3287259qeb.29.1353416514855; Tue, 20
    Nov 2012 05:01:54 -0800 (PST)
    Received: by 10.49.127.113 with SMTP id nf17mr3287259qeb.29.1353416514855; Tue, 20
    Nov 2012 05:01:54 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!feed.xsnews.nl!border-2.a
    ms.xsnews.nl!feeder1-1.proxad.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.216.87
    .MISMATCH!i9no190234qap.0!news-out.google.com!gf5ni1637616qab.0!nntp.google.com
    !i9no190231qap.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for
    -mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 20 Nov 2012 05:01:54 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <c...@4...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=82.177.230.58;
    posting-account=MtOBaAoAAABTKVevM79TvJG_5ZIqmdxL
    NNTP-Posting-Host: 82.177.230.58
    References: <c...@4...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <8...@g...com>
    Subject: Re: Eurobank leży
    From: Hakuna Matata <b...@o...pl>
    Injection-Date: Tue, 20 Nov 2012 13:01:54 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:582985
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu wtorek, 20 listopada 2012 09:41:27 UTC+1 użytkownik Jarek Andrzejewski
    napisał:
    > "trwają prace na systemach informatycznych" i np. przelewy wewnętrzne
    >
    > "są w drodze".

    Zmagając się bezskutecznie z systemem pomiędzy 6.00 a 8.00 telefonowałem o 8.00 do
    COK. Prosili o cierpliwość bo podobno "trwa przetwarzanie danych".
    Przedtem o 7.00 widząc niezrealizowane zlecenie wewnętrzne z RO i środki dostępne w
    dalszym ciągu na tym rachunku, w miejsce tego zlecenia zadysponowałem identyczny
    przelew wewnętrzny, który oczywiście stanął jako oczekujący i trwał tak kilka godzin.
    Około 11.00 wykonało się wcześniejsze zlecenie, a na RO pojawiło się ujemne saldo
    związane z późniejszą dyspozycją przelewu. Dwie godziny później saldo się wyzerowało,
    natomiast w skrzynce mailowej pojawiła się informacja o niemożności wykonania
    przelewu wewnętrznego. Ostatecznym efektem tego zamieszania był denerwujący brak
    możliwości zrealizowania zamierzonego przelewu zewnętrznego pierwszą sesją.
    Na chwilę obecną wszystko wygląda normalnie.

    Notabene system EB jest bardzo toporny i często nie odświeża stanów rachunków co
    niekiedy blokuje możliwość dalszych operacji. Najgorzej gdy są to pilne przelewy
    zewnętrzne. Trzyma mnie jednak u nich bezpłatne okienko kasowe.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1