  • 1. Data: 2003-06-15 17:47:34
    Temat: Eurobank?
    Od: "Aga" <n...@p...pl>

    Szukam informacji na temat nowego banku pana Łukasiewicza (twórcy Lukas-a),
    chodzi mi głównie o specyfikę działania. Czy ktos wie coś na ten temat? A
    może namiar na stronę?

  • 2. Data: 2003-06-16 05:33:40
    Temat: Re: Eurobank?
    Od: "Damian" <...@j...pl>

    Użytkownik "Aga" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Szukam informacji na temat nowego banku pana Łukasiewicza (twórcy
    Lukas-a),
    > chodzi mi głównie o specyfikę działania. Czy ktos wie coś na ten temat?

    oddzialy w duzych marketach...z tekturowymi mebelkami,
    konsultantki - lepiej oplacone hostessy beda sluzyly pomoca
    a tymczasem z rozmow czynia sobie tani wywiad gospodarczy

  • 3. Data: 2003-06-16 11:34:45
    Od: p...@o...pl

    > oddzialy w duzych marketach...z tekturowymi mebelkami,
    > konsultantki - lepiej oplacone hostessy beda sluzyly pomoca
    > a tymczasem z rozmow czynia sobie tani wywiad gospodarczy

    Zgadzam sie! Bylem na rekrutacji. Najpierw dosc dokladna rozmowa telefoniczna i
    dla wybranych - zaproszenie na rekrutacje. Rekrutacja zaczyna sie dosc
    tajemnicza prezentacja samego projektu jakim jest Eurobank - oczywiscie bez
    szczegolow. Potem odbywaja sie testy pisemne (test Omnibus), potem taki luzny
    test (ale przy okazji sposob na dosc dokladne badanie rynku przez Eurobank, bo
    pytania sa szczegolowe). Nastepnie rozmowy indywidualne (30-40 minut, w tym
    zadania sprzedazowe - miejscami dosc zabawne, przyznaje!) a wybranych
    kandydatow zapraszaja na prace w grupach. Calosc trwa 6 godzin i sklada sie
    glownie z oczekiwania na swoja kolejnosc.

    Praca jako Doradca Klienta - niby do wyboru oddzial ''marmurowy''
    lub ''kameralna placowka w centrum handlowym'' (cytat z ogloszenia). Mnie tylko
    spytano, gdzie wolalbym pracowac. Innym pokazano nawet zdjecia
    tych 'kameralnych' oddzialow - wyjatkowo kameralne tekturowe stoiska z duza
    iloscia czerwonego koloru. Wiekszosc kandydatow reagowala z niesmakiem na ten
    widok, sklaniajac sie raczej w kierunku oddzialow ''marmurowych''.

    ''Marmurowych'' ma byc podobno niewiele, przede wszystkim stawiaja na
    te ''kameralne''. No i jako bank chca zadziwic klientow wyjatkowo innowacyjna
    oferta produktow i uslug.

    Sam jestem otwarty na nowoczesna oferte, ale nie zdeterminowany do tego
    stopnia, zeby godzic sie na ''kameralna'' obluge w centrum handlowym, gdzie
    obok przetaczaja sie wozki z klientami. Z ''tektury'' znam juz posrednikow
    kredytowych typu Zagiel czy AIG. Banku (z lokatami, kartami i fachowym doradca
    itp.) jakos sobie w taki sposob nie wyobrazam...

    Zespol ma wybrac okolo 1.000 pracownikow w Polsce. I to w dosc szybkim tempie -
    co sami przyznali. Rekrutujacy - dosc sympatyczni :-) Warunki pracy i placy -
    takie sobie.

    A jedyna strona eurobanku to na razie tylko strona rekrutacyjna
    www.eurobank.com.pl

  • 4. Data: 2003-06-16 12:19:51
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    A kiedy ruszy Eurobank? Na p.b.b było, że przed wakacjami, a do wakacji
    3 dni.

  • 5. Data: 2003-06-16 14:36:47
    Od: m...@p...onet.pl

    Słyszałem, że na jesieni. Tak swoją drogą, to coś mi się wydaje, że start
    Eurobanku będzie połączony z premierą komedii "Ciało" (22.08.2003). Wejście
    filmu to świetny moment na prezentacje swoich usług. A "Ciało" zapowiada się na
    hit pokroju "Kilera".
    A gdzie mają być oddziały? No, skoro przejęto Bank Społem, to trzeba szukać w
    swoim osiedlowym spożywczaku, między półkami z pieczywem, a lodówką z
    mrożonkami. Pani ekspedientka będzie każdemu euroklientowi dodawać 1 grahamkę
    gratis za skorzystanie z usług :-)

  • 6. Data: 2003-06-16 17:16:27
    Od: "Aga" <a...@i...pl>

    Obecnie niby planuja zatrudniac pierwsze osoby od sierpnia a dalej wrzesien
    i tak po kolei:)
    Ale czy sie znowu nie przesunie, kto wie:)
    AG

  • 7. Data: 2003-06-16 19:20:06
    Temat: Re: Eurobank? Fw:[Informacja od pracodawcy]
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Aga" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Obecnie niby planuja zatrudniac pierwsze osoby od sierpnia a dalej
    wrzesien
    > i tak po kolei:)
    > Ale czy sie znowu nie przesunie, kto wie:)

    A dzis dostalem:

    www.pracuj.pl Informacja od Pracodawcy
    2003-06-17
    ---------------------------------------

    Nie masz doświadczenia zawodowego? Z nami je zdobędziesz!

    EUROBANK ZAPRASZA DO WSPÓŁPRACY!

    Na terenie całego kraju poszukujemy kandydatów na stanowiska DORADCY
    KLIENTA

    - To jeden z NAJWIĘKSZYCH tegorocznych projektów rekrutacyjnych, w wyniku
    którego, w placówkach bankowych otwieranych NA TERENIE CAŁEGO KRAJU,
    pracę znajdzie około 1000 osób.

    - DAJEMY SZANSĘ młodym ludziom - studentom ostatnich lat, absolwentom
    wszystkich kierunków, na zdobycie doświadczenia zawodowego i trwałe
    związanie
    się u progu kariery z nowoczesną instytucją.

    - NIE WYMAGAMY DOŚWIADCZENIA w pracy w instytucjach finansowych!
    Chcemy zaprosić do współpracy osoby, które lubią kontakt z klientem i
    potrafią
    pracować Z UŚMIECHEM!

    - Oferujemy JASNE WARUNKI WSPÓŁPRACY: umowę o pracę na czas nieokreślony
    (podpisywaną po okresie próbnym), stałe wynagrodzenie uzupełniane premią.

    Zapraszamy na naszą stronę rekrutacyjną:

    http://www.eurobank.pl

    Więcej informacji na stronie:

    http://www.pracuj.pl/ogloszenia/jednorazowy/eurobank
    _1/eurobank.htm

    ---------------------------------------
    Pozdrawiamy
    Zespół pracuj.pl

    Jeżeli nie chcesz otrzymywać informacji od pracodawców, zaloguj się do
    serwisu
    i kliknij "Edytuj moje dane". Tam możesz odznaczyć odpowiednie pola
    w części "Newsletter".

    Powyższy tekst jest informacją sponsorowaną, przesłaną na zlecenie
    Eurobanku, http://www.eurobank.pl

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2003-06-17 05:59:53
    Od: "Damian" <n...@...pl>

    rozmawialem z kilkoma dziewczynami po warszawskich rozmowach w holidey
    inn...
    wystarczy wspomniec ze pracowalo sie w taki i takim banku a juz nie zadadza
    osobistego pytania...tylko o bank...
    wywiadzik jak nic

    no ale na miejscu dziewczyn jak mialbym chodzic z ulotkami po galerii
    marketu namawiajac do kredytowki, to wolalbym pracowac jako hostessa na
    markecie...co tydzien inne produkty, mozna z inna hostessa poprobowac jej
    produktow hehe
    na miesnym nawet klima jest ...
    a nawiasem mowiac ja nie chcialbym zakladac konta w markecie , jeszcze
    pomiedzy kwiaciarkami a sprzedawca przecenionych ksiazek itp

  • 9. Data: 2003-06-17 06:36:53
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Tue, 17 Jun 2003 07:59:53 +0200, "Damian" <n...@...pl> wrote:

> [...]
    >marketu namawiajac do kredytowki, to wolalbym pracowac jako hostessa na
    >markecie...co tydzien inne produkty, mozna z inna hostessa poprobowac jej

    hehe... a prestiż? :) No ale dzięki temu, że będą pracować w banku -
    będą zarabiać dużo mniej niż hostessy ;)

  • 10. Data: 2003-06-17 07:51:11
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    calcium300mg wrote:
    > hehe... a prestiż? :) No ale dzięki temu, że będą pracować w banku -
    > będą zarabiać dużo mniej niż hostessy ;)

    He, he - ja tam zaraz konto otwieram tam ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci