    From: p...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurobank?
    Date: 16 Jun 2003 13:34:45 +0200

    > oddzialy w duzych marketach...z tekturowymi mebelkami,
    > konsultantki - lepiej oplacone hostessy beda sluzyly pomoca
    > a tymczasem z rozmow czynia sobie tani wywiad gospodarczy

    Zgadzam sie! Bylem na rekrutacji. Najpierw dosc dokladna rozmowa telefoniczna i
    dla wybranych - zaproszenie na rekrutacje. Rekrutacja zaczyna sie dosc
    tajemnicza prezentacja samego projektu jakim jest Eurobank - oczywiscie bez
    szczegolow. Potem odbywaja sie testy pisemne (test Omnibus), potem taki luzny
    test (ale przy okazji sposob na dosc dokladne badanie rynku przez Eurobank, bo
    pytania sa szczegolowe). Nastepnie rozmowy indywidualne (30-40 minut, w tym
    zadania sprzedazowe - miejscami dosc zabawne, przyznaje!) a wybranych
    kandydatow zapraszaja na prace w grupach. Calosc trwa 6 godzin i sklada sie
    glownie z oczekiwania na swoja kolejnosc.

    Praca jako Doradca Klienta - niby do wyboru oddzial ''marmurowy''
    lub ''kameralna placowka w centrum handlowym'' (cytat z ogloszenia). Mnie tylko
    spytano, gdzie wolalbym pracowac. Innym pokazano nawet zdjecia
    tych 'kameralnych' oddzialow - wyjatkowo kameralne tekturowe stoiska z duza
    iloscia czerwonego koloru. Wiekszosc kandydatow reagowala z niesmakiem na ten
    widok, sklaniajac sie raczej w kierunku oddzialow ''marmurowych''.

    ''Marmurowych'' ma byc podobno niewiele, przede wszystkim stawiaja na
    te ''kameralne''. No i jako bank chca zadziwic klientow wyjatkowo innowacyjna
    oferta produktow i uslug.

    Sam jestem otwarty na nowoczesna oferte, ale nie zdeterminowany do tego
    stopnia, zeby godzic sie na ''kameralna'' obluge w centrum handlowym, gdzie
    obok przetaczaja sie wozki z klientami. Z ''tektury'' znam juz posrednikow
    kredytowych typu Zagiel czy AIG. Banku (z lokatami, kartami i fachowym doradca
    itp.) jakos sobie w taki sposob nie wyobrazam...

    Zespol ma wybrac okolo 1.000 pracownikow w Polsce. I to w dosc szybkim tempie -
    co sami przyznali. Rekrutujacy - dosc sympatyczni :-) Warunki pracy i placy -
    takie sobie.

    A jedyna strona eurobanku to na razie tylko strona rekrutacyjna
    www.eurobank.com.pl