  • 11. Data: 2003-06-17 09:18:02
    Temat: Re: Eurobank? Fw:[Informacja od pracodawcy]
    Od: k...@p...onet.pl

    JaKi napisal

    > - Oferujemy JASNE WARUNKI WSPÓŁPRACY: umowę o pracę na czas nieokreślony
    > (podpisywaną po okresie próbnym), stałe wynagrodzenie uzupełniane premią.

    Czytaj: na umowie 800 zl a reszta w postaci premii pod stolem.

    Pzdr
    Konrad Inglot

  • 12. Data: 2003-06-17 09:39:09
    Od: p...@o...pl

    > JaKi napisal

    > Czytaj: na umowie 800 zl a reszta w postaci premii pod stolem.
    >
    > Pzdr
    > Konrad Inglot

    Wynagrodzenie dla Doradcy Klienta w tekturowym, niezwykle kameralnym oddziale
    eurobanku - 1.200 zl brutto. Pierwsza umowa na czas probny - 3 m-ce. Potem
    umowa na czas nieokreslony. Pierwszy miesiac pracy - same szkolenia! Po okresie
    probnym - do wynagrodzenia doliczana ewentualnie premia.
    O ile sie zorientowalem - wynagrodzenie Doradcy Klienta jest stale w calej
    Polsce.

    Mnie juz przeslali pismo - ze mimo iz jestem oh i ah to nie decyduja sie
    na ''kontynowanie spotkan w sprawie nawiazania wspolpracy''.

  • 13. Data: 2003-07-10 18:47:42
    Temat: Re: Eurobank?
    Od: Zeus <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik Aga napisał:

    > Szukam informacji na temat nowego banku pana Łukasiewicza (twórcy Lukas-a),
    > chodzi mi głównie o specyfikę działania. Czy ktos wie coś na ten temat? A
    > może namiar na stronę?

    strony jeszcze nie ma
    ciekaostka bedzie to ze beda w hipermarketach do godziny chyba 21
    zreszta zobaczymy do konca grudnia ma byc 100 odzialow

  • 14. Data: 2003-07-31 19:59:45
    Od: " " <e...@N...gazeta.pl>

    a ile osob z was madrale bylo na rekrutacji i dostalo odpowiedz odmowna co?
    zawisc przez was przemawia moi mili.
    pzdr

  • 15. Data: 2003-08-01 08:38:23
    Temat: Re: Eurobank? wielkie oszustwo!!
    Od: <d...@N...gazeta.pl>

    Ludzie,przeciez to pic na wode z tym bankiem,nikogo nie zatrudnili,wszyscy
    dostali odpowiedzi odmowne ,nawet ci co rozmawiali z regionalnym dyrektorem
    sprzedazy.Bank mial ruszyc od wakacji ,potem o 1 sierpnia ,mi napisali ze od
    pazdziernika.Bylam na 6 godzinnej rektutacji potem po miesiacu na rozmowie z
    regionalnym i byli zadowoleni ,potem mieli zadzwonic po 7 dniach i umowic
    sie na podpisanie umowy,nie zadzwonili tylko wyslali kopie listu
    internetowego z odmowa(po 25dniach!!),bo "prowadza intensywna rekrutacje na
    terenie calej Polski i narazie we Wroclawiu nic nie otwieraja,ale moje dane
    sobie zachowaja"ale nie powiem niezle sie bawilam w "6-godzinnym cyrku
    rekrutacyjnym"

  • 16. Data: 2003-08-01 09:27:27
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    dane
    > sobie zachowaja"ale nie powiem niezle sie bawilam w "6-godzinnym cyrku

    ale nie denerwuj się tak
    tym razem się udało, ale to się zdarza

    a ludzi jak najbardziej zatrudnili, nawet paru moich znajomych już pracuje

    pozdrawiam
    Karolina

  • 17. Data: 2003-08-02 10:12:37
    Od: "Marcin" <m...@a...pl>

> [...]

    > Ludzie,przeciez to pic na wode z tym bankiem,nikogo nie zatrudnili,wszyscy
    > dostali odpowiedzi odmowne ,nawet ci co rozmawiali z regionalnym
    Jaki pic na wode? O czym w ogole mowisz? Ja akurat wyslalem wniosek w necie,
    dzwonili, bylem na pierwszej rozmowie kwalifikacyjnej i nie bylo to wcale az
    6 godzin, a przeciez jak udaje sie przejsc dalej do rozmowy z regionalnym
    dyrektorem sprzedazy, to oni od razu mowia, ze rozmowa z dyrektorem i
    menagerem oddzialu jest najwazniejsza, takze widocznie menager szukal kogos
    innego....

> [...]
    dane
    > sobie zachowaja"ale nie powiem niezle sie bawilam w "6-godzinnym cyrku
    Czy wyobrazasz sobie uruchomienie banku praktycznie w 6 miesiecy? to musi
    troche trwac, inne banki rozwijaly sie kilka lat, a tu jest niecaly rok!!!
    od wrzesnia ruszy eurobank, na 100%!
    pozdrawiam
    Marcin

  • 18. Data: 2003-08-02 10:13:25
    Od: "Marcin" <m...@a...pl>

    Użytkownik "Karolcia" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >a ludzi jak najbardziej zatrudnili, nawet paru moich znajomych już pracuje
    dokladnie, ja tez juz pracuje :)
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 19. Data: 2003-08-06 19:43:38
    Od: <a...@N...gazeta.pl>

    <d...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > rekrutacyjnym"
    > Żadne oszustwo! Po prostu miałaś pecha. No cóż...tak bywa. Ale mogę cię
    zapewnić, że firma ma się świetnie i już zatrudniłą pokaźną grupę doradców.
    Ja już pracuję.
    Pozdrawiam. A.